קניות באינטרנט    

נעליים קונים בקליק: ככה תקנו נעליים ברשת

pixabay

נעליים קונים בקליק

כשמחירי הנעליים בארץ בשמים – זה הזמן לעבור לקניית נעליים ברשת # אז מה כדאי לדעת? לפניכם כמה טיפים למתחילים, וגם – כדאי שתכירו: האתרים הכי טובים לקניות נעליים אונליין

בא לכם לקנות נעליים בלי לקום מהכורסה? לקניית נעליים ברשת יש יתרונות רבים – ניתן לעשות את הקנייה בכל זמן ומקום, לבקר בכמה חנויות בזמן קצר, בלי ללכת או לנסוע למרחקים ארוכים וכמובן – המחירים זולים ואטרקטיביים (בייחוד כשמשווים למחירי הנעליים הגבוהים בישראל).

נתחיל בכמה טיפים:

  • השקיעו זמן במציאת מידת הנעליים הנכונה עבורכם – החיסרון העיקרי של קניית נעליים באינטרנט הוא שלא ניתן למדוד אותן. מומלץ להשתמש במדריכי המידות של האתר שממנו אתם מעוניינים לקנות, ולמדוד את הרגל כשאתם לובשים גרביים המתאימים לסוג הנעליים המבוקש.
  • מדיניות החזרת מוצרים – נעליים לא תמיד מתאימות. ודאו שאתם קונים מחנות נעליים און ליין שיש לה מדיניות החזרת מוצרים הוגנת.
  • נסו את הנעליים החדשות מיד – מדדו את הנעליים החדשות מיד עם קבלתן, לפני הסרת התוויות, כך שתוכלו להחזיר אותן בקלות.
  • קראו ביקורות – סקירות של לקוחות יכולות לעזור ללמוד מניסיונם של אחרים על המוצר שאנחנו מעוניינים לרכוש. סקירות המשתמשים באתרים אמזון ו-zappos הן בדרך כלל מועילות למדי.
  • השוו מחירים – אתרים שונים יכולים להציע תמחור שונה עבור אותם דגמים, או להציע מבצעים על דגמים מסוימים, כך שמומלץ לבדוק את מחירי הנעליים במספר אתרים לפני הקנייה.

אז איפה כדאי לקנות?

אספנו עבורכם שמות של כמה מהחנויות המקוונות הטובות ביותר לקניית נעליים ברשת, שיעשו את כל הדרך מחו"ל עד אליכם.

ASOS   

אימפריית האופנה והסטייל המקוונת האהובה כל-כך על הישראלים מצוינת גם לרכישת נעליים ברשת. המחירים המשתלמים, השירות האמין, מדיניות ההחזרים הנוחה והמשלוח הזול נכונים גם בכל מה שקשור לנעליים. באסוס תוכלו למצוא עשרות מותגים כמו Aldo ו-Bershka, אבל גם דגמי נעליים מקסימים של מותג הבית כמו סניקרס ב-18 יורו או מגפי עור לגברים ב-40 יורו.

משלוח: 3 ליש"ט או חינם בקנייה מעל 20 ליש"ט.

אמזון

אמזון הוא כנראה אתר המסחר הידוע ביותר בעולם. זהו מקום נהדר לקנות נעליים מכל הסוגים – המגוון כמעט אינסופי, מדיניות ההחזרה מצוינת, וכמעט תמיד ניתן למצוא ביקורות משתמשים וסקירות מועילות עבור כל דגמי הנעליים.

אמזון גרמניה  

הזדמנות מצוינת לקנות במחיר נוח נעליים של מותגים אירופיים שבישראל עולים המון, כמו Rieker ו-Ecco ובירקנשטוק. המבחר עצום, הממשק נוח כמו שאמזון יודעים לעשות, ותמיד יש מבצעים והנחות אטרקטיביים.

משלוח: משתנה על-פי המוכר והמוצר.

Zappos.com

זאפוס (Zappos) היא כנראה חנות הנעליים המובילה בעולם. היא מציעה מגוון עצום של מותגים ופריטים בכל הגדלים, אך המחירים שניתן למצוא בה הם בדרך כלל מחירי המדף (MSRP) של הנעליים, עם מעט הנחות או מבצעים אטרקטיביים.

את הפריטים המוזלים של zappos ניתן למצוא באתר הנוסף שלהם – 6pm – שמהווה בפועל את אתר ההנחות של Zappos.

ובכל זאת, zappos הוא יעד מאוד שימושי כאשר מחפשים פריטים ספציפיים או מידע על דגמי נעליים מסוימים, בזכות המפרטים והסרטונים המצוינים שבאתר.

6pm.com

6PM הוא למעשה אתר ההנחות של Zappos, והוא מציע כמה מן הדילים הטובים ביותר שניתן למצוא עבור נעליים באינטרנט.

6PM מציע אלפי פריטים ממגוון רחב של מותגים, בהם גם כל המותגים המובילים – נייקי, אדידס, אסיקס, ברוקס, Northface, קולומביה, מרמוט, פטגוניה ועוד.

חשוב לדעת שמלאי הפריטים באתר 6PM עלול פעמים רבות לאזול במהירות, אז כדאי לקבל החלטות מהירות כאשר רואים נעליים במחיר מתאים.

Shoemetro   

אתר נעליים אמריקאי ענקי שעושה משלוחים ישירים לישראל. באתר אפשר למצוא נעליים לכל המשפחה, בכל הסגנונות ומהמון מותגים, גם כאלה שהם פחות מוכרים. אפשרויות הסינון באתר מאוד נוחות ומפורטות ותמיד יש המון מבצעים והנחות. בעמוד ה-Clearance תוכלו לאתר מציאות כמו סניקרס של Vans ב-15 דולר בלבד.

משלוח: 17.99 דולר לפריט הראשון, 7.99 דולר לכל פריט נוסף.

Allsole   

האתר הבריטי הזה מציע מבחר גדול מאוד של מותגים מוכרים וצבר מוניטין של אמינות גבוהה. סניקרס Converse מקסימות לילדים יעלו לכם למשל כ-40 אירו, ובעמוד המבצעים (Outlet) תוכלו למצוא דילים שווים כמו מגפי נשים של ASH ב-87 אירו.

משלוח: עד 3 ליש"ט (לרוב בחינם).

REI.com

REI היא רשת חנויות גדולה ומוכרת לציוד טיולים בארצות הברית, בין היתר אפשר למצוא בה נעליים.

REI מציעה מבחר גדול של מותגי נעליים. המחירים בדרך כלל אינם זול, אבל איזור ה-outlet של האתר מאפשר למצוא מציאות במחירים די טובים.

מותג הבית – REI – כולל מגוון של נעליים מצוינות לטיולים ולטרקים במחירים טובים.

 

אתרי קניות ישראליים – טרמינלX או עדיקה?