חדשות    

נקניק צמחי על פיצה בחו"ל – מצטרף לטרנד?

אימפוסיביל פודס, יצרנית תחליפ הבשר, השיקה נקנינק צמחי חדש שמשוק בפיצרייה. יהיה טעים?

אימפוסיבל פודס, יצרנית תחליפי הבשר, הציגה מוצר חדש: נקניק צמחי. הנקניק ישתתף בפיילוט שהושק ברשת הפיצריות ליטל סיזרס,  מדטרויט. הפיצה עם הנקניק הצמחי תיקרא אימפוסיבל סופרים פיצה, ותשווק במחיר של 12 דולר ליחידה, תחילה תשווק רק בשלושה סניפים של הרשת: בוושינגטון, פלורידה וניו מקסיקו. והפעם גם צמחונים וגם שומרי כשרות יוכלו ליהנות ממנו.

אד גלייש, סמנכ"ל החדשנות של ליטל סיזרס,מסר:  "הבחנו בפס הייצור שלנו במספר גדל והולך של הזמנות לפיצה ללא בשר", ציין. "אנחנו מחפשים מוצרים שהם לא בהכרח נישתיים, אבל בעלי פוטנציאל להתחבב על מגוון גדול של לקוחות ולהימכר בהיקפים גדולים מספיק".

הפיצה החדשה תכלול את רוטב הבית של ליטל סיזרס, בצלים מקורמלים, פטריות ונקניק צמחי, והפיילוט צפוי להימשך חודש לפחות.  הנקניק הצמחי פותח על ידי אימפוסיבל פודס ולאחר מכן הותאם לדרישות המיוחדות של ליטל סיזרס, שביקשה תיבול פיקנטי ומתקתק.

כבר לא מדובר במוצרים המיועדים רק לקהל הצמחוני ולאחרונה גם רשתות הבשר החלו לשווק אותם כמוצר בפני עצמו, ולא כתחליף. רשתות מזון מהיר בארה"ב מאמצות את טרנד תחליפי הבשר חדשות לבקרים. אלו כוללות בין השאר, את ברגר קינג, ווייט קאסל וקארל'ס ג'וניור. באירופה, רשת מקדונלד'ס משווקת המבורגר צמחי, ובאחרונה הודיעה רשת המזון המהיר טים הורטונ'ז כי תערוך פיילוט לשלושה כריכי ארוחת בוקר עם נקניק צמחי מתוצרת ביונד מיט, המתחרה של אימפוסיבל פודס. ביונד מיט הונפקה לאחרונה ומנייתה טיפסה מאז בכ־30%, לכ־88 דולר. ביום המסחר הראשון שלה ביונד מיט טיפסה לשיא שלא נראה שנים.

ביונד מיט, מניית ההמבורגר הטבעוני שסיימה יום מסחר ב-4 מיליארד דולר

ביטוח בריאות לטבעוניים – זול יותר

מחיר הדיאטה – איזו דיאטה הכי זולה