שוק ההון    

סאפיינס – הרווח ברבעון הרביעי עלה ל-6.6 מיליון דולר

סאפיינס, הנסחרת בבורסות נאסד"ק ובבורסה בת"א (Spns) פרסמה דוחות טובים לרבעון האחרון של 2018.

ההכנסות (GAAP) עלו ברבעון בכ-2.4% לכ-73.3 מיליון דולר בהשוואה לכ-71.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

ההכנסות (Non-GAAP) עלו ברבעון בכ-1.4% לכ-73.4 מיליון דולר, בהשוואה לכ-72.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי (GAAP) ברבעון עלה בשיעור חד של כ-500% לכ-6.6 מיליון דולר (שיעור רווח תפעולי של כ-9.0%), בהשוואה לכ-1.1 מיליון דולר (שיעור רווח תפעולי של כ-1.6%) ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי (Non-GAAP) ברבעון עלה בכ-18.7% לכ-10.8 מיליון דולר (שיעור רווח תפעולי של כ-14.8%), בהשוואה לכ-9.1 מיליון דולר (שיעור רווח תפעולי של כ-12.5%) ברבעון המקביל אשתקד.

החברה רשמה ברבעון הרביעי גידול של כ-11.8% ברווח הנקי המיוחס לבעלי המניות (GAAP) שהסתכם בכ-3.8 מיליון דולר (0.07 דולר למניה בדילול מלא) בהשוואה לכ-3.4 מיליון דולר (0.07 דולר למניה בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה (Non-GAAP) עלה ברבעון הרביעי בכ-31.7% לכ-7.9 מיליון דולר (0.16 דולר למניה בדילול מלא), בהשוואה לכ-6.0 מיליון דולר (0.12 דולר למניה בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד.

עיקרי התוצאות לשנת 2018 

ההכנסות (GAAP) עלו בשנת 2018 בכ-7.6% לכ-289.7 מיליון דולר בהשוואה לכ-269.2 מיליון דולר בשנת 2017.

ההכנסות (Non-GAAP) עלו בשנת 2018 בכ-6.7% לכ-290.3 מיליון דולר, בהשוואה לכ-272.0 מיליון דולר בשנת 2017.

הרווח התפעולי (GAAP) בשנת 2018 עלה בשיעור חד של כ-2200% לכ-23.0 מיליון דולר (שיעור רווח תפעולי של כ-7.9%), בהשוואה לכ-1.0 מיליון דולר (שיעור רווח תפעולי של כ-0.4%) בשנת 2017.

הרווח התפעולי (Non-GAAP) בשנת 2018 עלה בכ-71.4% לכ-39.6 מיליון דולר (שיעור רווח תפעולי של כ-13.6%), בהשוואה לכ-23.1 מיליון דולר (שיעור רווח תפעולי של כ-8.5%) בשנת 2017.

החברה רשמה בשנת 2018 גידול חד ברווח הנקי המיוחס לבעלי המניות (GAAP) שהסתכם בכ-14.0 מיליון דולר (0.28 דולר למניה בדילול מלא) בהשוואה לכ-0.6 מיליון דולר (0.01 דולר למניה בדילול מלא) בשנת 2017.

הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה (Non-GAAP) עלה בשנת 2018 בכ-83.8% לכ-28.3 מיליון דולר (0.56 דולר למניה בדילול מלא), בהשוואה לכ-15.4 מיליון דולר (0.31 דולר למניה בדילול מלא) בשנת 2017.

רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס: "אנו גאים לסכם את שנת 2018 עם ביצועים חזקים בכל הפרמטרים. הכנסות החברה ברבעון (Non-GAAP) הסתכמו ב- 73.4 מיליון דולר והרווחיות התפעולית (Non-GAAP) השתפרה והסתכמה ב- 14.8%. המשכנו בהתרחבות בעסקי ה-P&C שלנו בשווקים מרכזיים, שם הצלחנו להשיג מספר לקוחות חדשים. הצלחנו לשמור על ההוצאות ולהתאים את השקעות המו"פ שלנו עם מגזרי הצמיחה שלנו, דבר שאיפשר לנו לשפר את הרווח התפעולי והניבו עלייה ברווח התפעולי (Non-GAAP) ברבעון, שהביא לעליה של 31.7% ברווח הנקי ברבעון".

"בשנת 2018, עשינו כברת דרך משמעותית להשגת המטרות העיקריות שהצבנו לעצמנו, והדבר בא לידי ביטוי בביצועים פיננסיים חזקים שאנחנו מציגים היום. ההכנסות גדלו השנה בשיעור של 6.7% על רקע עסקאות חדשות, מיזוגים של רכישות, והרחבת הפעילות שלנו עם לקוחות קיימים. במקביל, ביצענו אינטגרציה מלאה לפעילויות הביטוח האלמנטארי שלנו Stream ו-Adaptik בארה"ב, שהאיצה את צמיחת הפעילות העסקית בביטוח אלמנטארי בארה"ב. כמו כן, רשמנו התקדמות משמעותית בעסקי ביטוח החיים שלנו, ויצרנו בסיס איתן לצמיחה בשנת 2019. הסינרגיות ובקרת העלויות הביאו להתרחבות משמעותית בשולי הרווח התפעולי השנתי, אשר עלו ל-13.6%, מעבר לרף העליון של התחזית השנתית שהצבנו".

"הרחבת סל הפתרונות שלנו ומגוון השירותים שאנו מציעים, הן ביוזמות ופיתוח של מוצרים והן בהשקעות שלנו, כולל הפלטפורמות הדיגיטליות המשופרות שלנו, לצד שיתופי הפעולה שלנו עם שותפי InsurTech – סייעו לנו להשיג עסקאות חדשות ולחזק את מיצובנו בתעשייה. כדי להמשיך ולשמר את היקף הפעילות ההולך וגדל, אנו בונים צוות מנהלי לקוחות חדש כדי לפתח את מודל התמיכה בלקוחות שלנו לצוותי ניהול לקוח גלובליים, תוך התמקדות ב -sellingCross והגברת המודעות לכלל הפתרונות והמוצרים שלנו".

"לסיכום, השקנו לאחרונה את המיתוג החדש שלנו שמשקף את האבולוציה שעברנו בדרך להיות ספק עולמי אחיד של פתרונות ביטוח דיגיטליים חדשניים. עם מיצוב תחרותי משופר במודל של One-stop-shop עבור פתרונות תוכנה חדשניים לענף הביטוח, אנו צופים שההכנסות (Non-GAAP) לשנת 2019 כולה ינועו בטווח של 318-323 מיליון דולר, לצד שיעור רווח תפעולי (Non-GAAP) שנתי שינוע בטווח של 15.2%-15.6%".

סאפיינס הינה ספקית של פתרונות תוכנה לשוק הביטוח המותאמים לתחומי ביטוח אלמנטארי, ביטוחי חיים ופנסיה, ביטוחי משנה ועוד. פתרונות החברה מאפשרים לחברות הביטוח לייעל תהליכים עסקיים, להסתגל במהירות לשינויים בתעשייה ולספק שירותים חדשניים ללקוחותיהן. סאפיינס הנה בעלת ותק רב בעבודה עם חברות ביטוח בינלאומיות, ממשלות ובנקים. החברה מעסיקה כ-2,500 עובדים ומשרתת יותר מ-450 חברות ביטוח בצפון אמריקה, אירופה, אסיה וישראל.

 

סאפיינס – המכירות עלו ל-73.2 מיליון דולר; הרווח למניה 0.1 דולר; מעלה שוב את תחזית הרווח התפעולי ל-2018

סאפיינס – עסקה שלישית בארה"ב השנה; PPM בחרה בפלטפורמה שלה לניהול הביטוח האלמנטארי בענן