סנו, הפועלת בתחום ייצור, שיווק, הפצה ומכירה בישראל ובחו"ל של מוצרי צריכה ביתיים שאינם מוצרי מזון, סיימה את הרבעון השלישי עם מכירות בסך של כ-382 מיליון שקל לעומת כ-371 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2017, גידול בשיעור של כ-2.9%.
החברה משווקת, מוכרת ומפיצה את מוצריה גם בחו"ל. פעילות היצוא מתבצעת באמצעות חברת הבת סנו אינטרנשיונל בע"מ. נכון לתקופת דוח זה, היקף פעילות היצוא והמכירות בחו"ל של הקבוצה הסתכם בכ-%8 מסך המכירות הכולל.
לקבוצה מספר תחומי פעילות מרכזיים: תחום מוצרי ניקוי ואחזקת הבית, תחום מוצרי נייר, תחום מוצרי טואלטיקה וקוסמטיקה ומוצרי ניקוי ואחזקה שונים אשר אינם נכללים בתחומי הפעילות האחרים.
בסנו מסבירים כי קיימת עלייה במחזור המכירות של מגזר מוצרי הניקוי ואחזקת בית ומגזר מוצרי הנייר, מנגד, קיימת ירידה במכירות במגזר מוצרי הטואלטיקה וקוסמטיקה לאור תחרות בענפים אלו. כמו כן, מוסרים מסנו כי קיימת ירידה בהיקף הפעילות של מגזר אחרים לאור העברת פעילות הסחר בכימיקלים של חברת כימי סן בע"מ לחברה כלולה ביולי 2017 ותחרות בענפים אלו.
הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ-40.1 מיליון שקל לעומת כ-41.2 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2017, המהווה קיטון בשיעור של כ-2%.
ברווח התפעולי רשמה סנו ירידה של כ-11%. הרווח התפעולי הסתכם בכ-54 מיליון שקל, לעומת כ-60 ברבעון המקביל ב-2017.
בחברה מסבירים כי התוצאות משקפות המשך מגמה בשחיקת מחירים של מוצרי החברה לאור תחרות מצד הרשתות הקמעונאיות בשנים האחרונות, התייקרות חלקית במחירי חומרי הגלם, עלייה בתשומות היצור וגידול בהוצאות המכירה והשיווק.
פרטנר משתפרת מרבעון לרבעון – רווח של 26 מיליון שקל – לעומת אפס ברבעון קודם