חדשות    

סקר TGI: ממשיכים לקרוא עיתונות מודפסת, אפילו קצת יותר

על פי סקר TGI קראנו בחצי הראשון של השנה יותר  עיתונים מבחצי הוקדם, ישראל היום וידיעות עדיין מובילים אבל קפיצה מרשימה למעריב

בתחילת 2019 קראנו קצת יותר עיתונות מודפסת.

מסקר TGI של קאנטר מדיה,עולה כי שיעור החשיפה לעיתונות  אומנם ממשיך לרדת, אולם בחציון הראשון של 2019 נרשמה בכל העיתונים דווקא עלייה קלה. העלייה חלה בעיתונות היומית וגם בעיתונות הכלכלית. אבל עדיין מדובר במגמת ירידה,  43.2% ביום חול לעומת 49.0% בשנה הקודמת.

בעיתונים היומיים "ישראל היום" ממשיך להוביל על "ידיעות אחרונות" עם שיעור קריאה שנתי של 29.4% לעומת 25.3% ב"ידיעות אחרונות". בסוף השבוע "ישראל היום" בשיעור חשיפה של 30.1% לעומת 28.4% ב"ידיעות אחרונות", אולם הפער אינו מובהק.  "ישראל היום" עולה מ-28.2% ל-30.6%, ו"ידיעות אחרונות" עולה מ-24.1% ל-26.5%.

עלייה משמעותית בחשיפה לעיתון מעריב. בסוף השבוע עלתה החשיפה למעריב מ-4.9% בתקופה שבין יולי לדצמבר 2018 ל-5.3% בחצי השנה האחרונה, והעיתון הפך לעיתון השלישי במדינה, כשהוא עוקף "הארץ", שנותר על 4.1%

בעיתונות הכלכלית יש עלייה לא מהותית: כלכליסט" עלה מ-9.1% ל-10.4%  "גלובס" עלה מ-4% ל-4.1%, ו"דה מרקר" עלה מ-4.5% ל-4.9%. בהיקף שנתי כל העיתונים ירדו משנה שעברה.

ברדיו גלי צה"ל עלתה בחציון האחרון מ-20.6% ל-22.2%, אבל ברמה השנתית היא רשמה ירידה מ-22.6% ל-22.4%. "כאן רשת ב'" עלתה אף היא בחצי שנתי מ-19% ל-20.5%, ובסיכום שנתי היא רשמה ירידה קלה מ-20.7% ל-19.7%. גלגלצ יורדת ירידה משמעותית בסיכום שנתי, מ-34.1% ל-31.8% תחנות "כאן" רושמות ירידה לא מובהקת מ-37.1% ל-36.2%, אך בקרב מול גלי צה"ל הן מנצחות ניצחון משמעותי..

מאגר TGI מבוסס על מדגם מייצג של מרואיינים במגזר היהודי בגילאי 18, המשקפים אוכלוסייה בשיעור של כ-4.4 מיליון נפש. הסקר נערך בישראל מאז שנת 1998.

הציבור חייב יותר, לוקח יותר משכנתאות, ולפחות משלם פחות ריבית

מהם התפקידים הכי לוהטים ומשתלמים בהייטק?