חדשות    

עובדי אקסלנס נשואה פותחים בשביתה – דורשים בונוס מעסקת פוסון

עובדי בית ההשקעות אקסלנס נשואה יקיימו הבוקר אסיפת הסברה; קוראים להסכם קיבוצי שיסדיר את תנאי העסקתם, כשברקע התקדמות במגעים למכירת בעלת השליטה הפניקס

עובדי בית ההשקעות אקסלנס נשואה יקיימו הבוקר אסיפת הסברה. העובדים קוראים לחתירה מהירה לחתימה על הסכם קיבוצי שיסדיר את תנאי העסקתם, כשברקע התקדמות במגעים למכירת בעלת השליטה הפניקס. יו"ר הוועד: "נדמה כי הן ההנהלה והן בעלי השליטה לא מעריכים מספיק את תרומתם של העובדים להצלחת החברה, ועם זאת אין בכוונתנו להשלים".

600 עובדי בית ההשקעות אקסלנס נשואה יחלו הבוקר (ג') בצעדים ארגוניים ויקיימו בשעה 10:00 אסיפת הסברה במשרדי החברה בפתח תקווה. בזמן זה לא תתקיים קבלת קהל ולא יינתן מענה טלפוני ללקוחות החברה. עובדי אקסלנס נשואה התאגדו בהסתדרות בחודש מאי אשתקד, ומאז מנהלים מול הנהלת החברה משא ומתן להסכם קיבוצי.

ההחלטה על קיום אסיפת ההסברה היום התקבלה כשברקע הדיווחים על התקדמות משמעותית במגעים למכירת חברת הביטוח הפניקס, בעלת השליטה באקסלנס נשואה. העובדים מוחים על ההתקדמות האיטית במשא ומתן להסכם קיבוצי שיסדיר את זכויותיהם, וקוראים לחתירה מהירה לחתימה על ההסכם, וזאת בייחוד לאור המכירה הקרובה של הפניקס. העובדים אף מבקשים לנהל מו"מ על חלוקת מענק מפירות המכירה, במקרה שזו אכן תצא לפועל.

אבי ג'אנה, יו"ר ועד העובדים באקסלנס נשואה, אמר: "מזה כשנה אנו באים במו"מ עם ההנהלה ועדיין ההסכם אינו נראה באופק. לאורך כל הדרך התנהלנו באחריות ובזהירות וזאת מתוך ניסיון להגיע להבנות בהידברות. נדמה כי הן הנהלת החברה והן בעלי השליטה לא מעריכים מספיק את תרומתם של העובדים להצלחת החברה, ועם זאת אין בכוונתנו להשלים".