חדשות    

עוד כישלון הנפקה של קריפטו: ביטמיין נסוגה מהתוכנית להיסחר בבורסת הונג קונג

ביטקוין

חצי שנה לאחר בקשתה של היצרנית הגדולה בעולם של מטבעות קריפטו, פקעה הבקשה לבורסה בהונג קונג

ביטמיין טכנולוג'יס , היצרנית הגדולה בעולם של מכונות לכריית מטבעות קריפטוגרפיים, ויתרה  על מימוש בקשתה לערוך הנפקת מניות ראשונית לציבור  בבורסת הונג קונג, ובכך מצטרפת לחברות קריפטו אחרות שנסוגו מתוכניותיהן להיסחר בשוקי המניות.

בקשתה של ביטמיין לערוך הנפקה ראשונית לציבור פקעה חצי שנה לאחר הגשתה, על פי מידע באתר הרשמי של בורסת הונג קונג. חברת ביטמיין כתבה באתר שלה: "אנחנו מכירים בכך שלמרות הפוטנציאל העצום של תעשיית המטבעות הקריפטוגרפיים והבלוקצ'יין, עדיין מדובר בתעשייה צעירה יחסית, שמוכיחה את ערכה. נפתח מחדש בהליך הבקשה להנפקה ראשונית לציבור בעיתוי המתאים בעתיד".

בהקשר הישראליי,  ביטמיין סגרה את מרכז הפיתוח שלה בישראל ופיטרה את כל 23 עובדיו.

מטבעות הקריפטו, ובייחוד של בורסות הקריפטו, סובלים מחששות לגבי תנודתיות המחירים, הפריצות המתוקשרות לבורסות וכשלי התשתית. ב"רויטרס" דווח כי  פקידים בהונג קונג העלו תהיות לגבי המודלים העסקיים של חברות כריית קריפטו,עקב הירידה של יותר מ-70% במחיר הביטקוין בשנה שעברה.

מהם מטבעות קריפטו

מטבע מבוזר או קריפטו הוא אמצעי תשלום ("מטבע") שנוצר באמצעים טכנולוגיים אשר ערכו לא נקבע לפי ערך סחורה או לפי קביעה של גוף מרכזי אחד, אלא לפי הסכמה בין רשת משתמשים. הדוגמה הידועה ביותר למטבע מבוזר היא ביטקוין. דוגמאות נוספות הן מערכות את'ריום וריפל. רוב המטבעות המבוזרים מתבססים על טכנולוגיית בלוקצ'יין, אשר ביטקוין היה ישומה הבולט הראשו

בורסת קריפטו ללקוחותיה: הבעלים מת, אין סיסמה

משה חוגג משיק סמארטפון בלוקצ'יין שישלב בתוכו ארנק למטבעות קריפטו