חדשות    

עוד רכב חשמלי לאאודי: איטרון ספורטבק

עוד רכב חשמלי לאאודי שנה אחרי השקת איטרון, רכב כביש שטח החשמלי,  היא מציגה את איטרון ספורטבאק. אאודי חשפה את הרכב בתערוכה בלוס אנג'לס. מדובר הלכה למעשה בגרסת הקופה הספורטיבית של האיטרון הקיים

מדיווחי אאודי עולה כי, הספורטבאק פרימיום, ה-55, מצוידת בצמד מנועים חשמליים המפיקים ביחד 355 כוחות סוס (402 כוחות סוס במצב ספורט), מספיק כדי לזנק ל-100 קילומטר בשעה תוך 6.6 שניות ולהגיע עד מהירות מרבית של 200 קילומטר לשעה; הטווח הרשמי: עד 466 קילומטר.

הגרסה העממית כוללת מנוע שמפיק 306 כוחות סוס. לפי אאודי, בטעינה מהירה ניתן למלא עד 80% מנפח הסוללה תוך חצי שעה.

לרכב החדש אורך של 490 ס"מ, רוחב של 193.5 ס"מ, גובה של 162 ס"מ ובסיס גלגלים שנותר ללא שינוי – 293 ס"מ. באודי מבטיחים כי מרווח הראש ליושבים מאחור הצטמצם רק בשני ס"מ, וכי הספורטבק יציע מרווח דומה.

שיווק האי-טרון ספורטבק יחל באירופה בסוף החודש, עם מסירות ראשונות באביב 2020. לפי שעה לא ידוע מתי יחל השיווק בישראל וכמה יעלה הדגם, שבגרסתו הרגילה עולה החל מ-392.5 אלף שקל.

עוד דיווחה השבוע יבואנית דגמי אאודי לישראל צ'מפיון מוטורס  במסגרת מסיבת עתונאים על נבחרת המותג המרועננת לשנת 2020. בפעימה הראשונה מתייצבים שלושה דגמים עיקריים שיובילו את החברה לפתחו של העשור הבא, כשהבולט בהם הוא שילובו של דגם הפלאג-אין PHEV של סדרת אאודי A7 ספורטבק. לצידם הופיע וכאן אאודי Q7 המעודכן וכן אאודי A4 המחודשת.

אאודי מציגה קורקינט e-tron – רק 2,000 אירו

אאודי מציגה: מערכת ברכב שמתריעה בפני רמזורים אדומים – בקרוב בישראל?