חדשות    

עסקת ענק: פרטנר תספק מכשירי מודם בסכום של 40 מיליון שקל לתלמידים ממשפחות מעוטות יכולת

קרדיט pixabay
מעודכן ל-09/2020

במסגרת המכרז שיזם משרד החינוך תספק החברה למעלה מ-67 אלף התקני מודם עם חיבור סלולר לתלמידים שקיבלו מחשב נייד  ללמידה מרחוק

משרד החינוך בחר בחברת פרטנר לספק עשרות אלפי התקני מודם לחיבור מחשבים ניידים לרשת הסלולר, במסגרת פרויקט שהובילו משרדי החינוך והאוצר – לרכישת 144 אלף מחשבים ניידים עם גישה לרשת האינטרנט וחלוקתם לילדים הזכאים לכך.

העסקה כוללת אספקת 67,500 התקני מודם עם חיבור לרשת ה-LTE בסלולר (מודם-סטיק עם חיבור USB), עבור תלמידים ממשפחות מעוטי יכולת שיקבלו מבתי ספר ברחבי הארץ מחשבים ניידים עם חיבור לאינטרנט. ההתקנים יסופקו מיד לאחר החגים, ויכללו חבילת דאטה של 100 ג'יגה, לגלישה על גבי הרשת הסלולרית המהירה של פרטנר, הפרוסה ברחבי הארץ.

מדובר בפרויקט בהיקף של כ-40 מיליון שקל כולל מע"מ, ופרטנר נבחרה לספק את הציוד וחבילות הדאטה, לאחר שזכתה במכרז קודם של מנהל הרכש שאפשר לחברה להציע הצעות לפרויקט הנוכחי.

המשנה למנכ״ל פרטנר, יובל קינן: "לרשת הסלולר המתקדמת של פרטנר יתרונות מובהקים באיכות הקליטה, מהירות הגלישה ופריסה, כל אלה מאפשרים למידה מרחוק בכל מקום, ללא תלות או כפתרון משלים לחיבור לתשתיות קוויות. אנחנו נרגשים לקחת חלק בפרויקט כל כך חשוב של משרד החינוך, הן ברמה העסקית והן מבחינת ההשפעה והתרומה לצמצום פערים כלכליים-חברתיים והנגשת השכלה, ידע וגלישה באינטרנט לכולם".

סמנכ"ל חטיבת מכירות ועסקי, קוקי טרוזמן: "תקופת הקורונה מציבה אתגרים בכל הנוגע ללימוד ועבודה מרחוק. בחודשים האחרונים, בחרו לקוחות עסקיים רבים וארגונים שעברו במספרים משמעותיים לחיבור מהבית, את פתרונות החיבור מרחוק של פרטנר שכוללים חיבור סלולרי, חיבור קווי ופתרונות לאבטחת מידע מנוהלים. הפתרון שלנו ישמש מעתה גם את אחד הארגונים הגדולים בישראל – מערכת החינוך".

למידה מרחוק – איך זה עובד

שכר יו"ר פרטנר: 85 אלף שקל על פחות מחצי משרה