מובייל וגאדג'טים    

פיצ'ר שמתזמן מיילים בג'ימייל?

חשיפה של קטעי קוד בגרסה האחרונה של אנדרואיד מרמזת על תזמון מיילים

תארו לכם שתוכלו לתזמן מתי לשלוח מיילים בג'ימיל.

קטעי קוד שהתגלו בגירסה האחרונה של ג’ימייל לאנדרואיד חשפו את אחד הפיצ’רים המבוקשים ביותר אי פעם, שעדיין לא הגיעו לגוגל, הלא הוא תזמון מיילים.

האתר 9toGoogle השתמש בקובץ ה-APK של הגירסה האחרונה של אפליקציות גוגל, בדק את  הקוד שלו. הפעם הוא בחן את גירסה 2019.03.03.238017425 של אפליקציית ג’ימייל וגילה קטעי קוד השייכים לתפריט חדש ולא מוכר בשם “menu_schedule”.זוהי לא הפעם הראשונה שנמצאות עדויות לעבודה של גוגל על פיצ’ר של תזמון מיילים, וכבר ביולי 2018 נמצאו קטעי קוד המעידים על תפריט תזמון מיילים חדש. עם זאת, קטעי הקוד החדשים כבר מגלים קצת יותר על הפיצ’ר עצמו ועל אופן הפעילות שלו.

כלומר, כאשר תתחילו לכתוב מייל, תהיה לכם אפשרות לפתוח תפריט תזמון מיילים שיאפשר לכם לקבוע את הזמן בו המייל ישלח, מ-2 דקות בעתיד, ועד ל-“50 שנים מעכשיו”, אולי כדי להזכיר לכם לקחת תרופות. על פי הקוד, ההודעות יאוחסנו בענן, כך שגם אם המכשיר שלכם לא יהיה זמין במועד השליחה, ההודעה עדיין תישלח, כך שתוכלו לשלוח מיילים מתוזמנים לכל זמן ללא תלות בחיבור לרשת. אבל גם לא תוכלו לבטל בלי חיבור לרשת.

מועד ההשקה של הפיצ’ר החדש, כמובם טרפ ידוע קשה להגיד כיוון שמדובר רק בעדויות בקוד, ולעיתים חברות בוחנות פיצ’רים כאלו ואחרים ובסופו של דבר מוותרות עליהם.

מהן אפליקציות המייל העדיפות