מובייל וגאדג'טים    

מהן אפליקציות המייל העדיפות

pixabay

מעודכן ל-02/2019

ג'ימייל או אאוטלוק? קלאוד או אסטרו? הכול על אפליקציות המייל שלכם  

פעם דואר אלקטרוני היה עיקר התקשורת באינטרנט. עם השנים החליפו אותו מוצרים "מתקדמים" יותר. בהתחלה זה היה הפורומים, אחר כך מסנג'רים בסיסיים, אחר כך מסנג'ריים מתקדמים יותר, אחר כך הרשתות החברתיות, והווטאסאפ.

המייל משמש כיום בעיקר כתחליף לדואר, או לתקשורת בעבודה, תקשורת שדורשת רשמיות. תקשורת בין משפחה וחברים עברה לוואטסאפ ולרשתות חברתיות. ולמרות שהמייל איבד מכוחו, הוא עדיין בגדר חובה וחלק משמעותי מהפעילות השוטפת שלנו במשך היום הוא שליחה וקריאה של מיילים. ולכן, חשוב לבחור את המייל והאפליקציית מייל הטובות.

תוכן עניינים; ניתן להקליק על הקישור הרלבנטי

gmail

האפליקציה החינמית האהובה על הגולשים.  עבור משתמשי אנדרואיד היא ברירת המחדל בשל סנכרונה עם שאר הכלים של גוגל והממשק הפשוט והנוח. באפליקציה מעודכנת תוכלו לאחד את כל הודעות הדואר הנכנסות ממספר תיבות שונות, אלו כוללות גם חשבונות שאינם מבוססי ג’ימייל וניתנים להזנה דרך POP3 או IMAP. החיסרון הוא שמשתמשי אייפון יכולים להשתמש בינתיים רק  בתיבת הג'ימייל ולא בכל ההודעה בתיבה אחת – אבל יכולו לקבל התראות מהן.

כמו כן אפשר לראות אפליקציות שונות כגון לוח שנה של גוגל, הערות/פתקים של גוגל ואוגל משימות – המאפשרת ניהול המשימות שלכם.

outlook

אאוטלוק אמנם שחקנית ותיקה בתחום הדסקטופ אבל כאפליקציה היא די חדשה,  בין היתרונות שלה הודעות מהירה לארכיון או דחיית הודעות לזמן מאוחר יותר המבוצעות על ידי מחווה פשוטה של גרירת האצבע לאחד מצידי המסך.

צפיה מהירה דרך תפריט מרכזי גם בלוחות השנה, בקבצים המצורפים להודעות המייל השונות ואפילו באנשי הקשר . אאוטלוק חביה על ארגונים . לאפליקציה יתרונות רבים: תקנה קלה ומהירה. ממשק משתמש נקי ובהיר.הסתגלות מהירה לממשק (דומה בכול הפלטפורמות). חיפוש מיילים ואנשי קשר בצורה קלה ונוחה.5. אפליקציה רשמית של מיקרוסופט. החיסרון שאם אתם עובדים בגרסאות ישנות של חלונות, היא לא תומכת בהם וכן היא לא נהנית מחבירה לכל הממשקים שבעלי חשבון ג'ימייל זכאים להם.

astro

אסטרו היא  למעשה מעין בוט של דואר אלקטרוני. היא מזהה דייור תכוף ושואלת אם תרצו לבטל אותו. היא מזהה אם ההודעות תכופות ומתריעה על הודעות שלא עניתם להן. אבל הפיצ'ר הכי מגניב שלה היא שאפשר לשאול אותה שאלות כמו סירי בלי קשר למייל ולקבל תשובות.

mailbox

אפליקציה שנועדה לסמארטפונים. אפליקציה זו מבוססת על מחוות, כלומר באמצעות החלקת האצבע תוכלו להעיבר מייל לארכיון, לתייג תחת קטגוריה, למחוק ועוד.

אלא שהאפליקציה האפליקציה מוגבלת לשימוש עם חשבונות Gmail או iCloud .

cloudmagic

אפליקציית המייל Cloud Magic משלבת לא רק אפשרות עבודה עם רבים משירותי המייל הקיימים , אלא גם עם שלל שירותים צד שלישי כמו אופיס 365, Evernote, Pocket, Trello, OneNote, SalesForce ועוד.

הקישור לשירותים צד שלישי מאפשר ליצור רצף עבודה מהיר יותר. אפשר לשלוח משימות ישירות מהמייל לשירותים בהם אתם עושים שימוש, או לשמור מיילים הדרושים לצרכי עבודה לשירותים כמו Pocket או Evernote. שירותי הצד השלישי מוצגים ככרטיסיות בתוך האפליקציה עצמה, כך שניתן לשלוח את הדרוש מתוך המייל החוצה ולהמשיך לעבוד.

סיכום

על אף היתרונות החלקיים שיש באפליקציות האימייל השונות החיבור של ג'ימייל עם ממשקים רבים וכן שירותי הגיבוי והסנכרון שלה הופכים אותה למועדפת על רוב הציבורנו. אמנם, נראה שבעתיד כל האפליקציות יעתיקו זו מזו ויתחברו בינהם. אבל זה כמובן לא בטוח, ומעבר לכך – בהווה באופן ברור האפליקציה של גוגל מנצחת.

 

האפליקציות שמגנות על הילדים

מהן האפליקציות הכי מכניסות ל-2018