פיקדונות    

פיקדון קוקוס של מזרחי טפחות: 5 שנים בריבית קבועה של 1.6%

בנק מזרחי טפחות מציע את פיקדון קוקוס - המציע ריבית קבועה של 1.60% בשנה ל- 5 שנים; סכום המינימום להפקדה: 10,000 שקל; הפקדה חד פעמית

בנק מזרחי טפחות מציע את פיקדון קוקוס – המציע ריבית קבועה של 1.60% בשנה ל- 5 שנים. במסגרת "פיקדון קוקוס קבועה ל-5 שנים", ניתן לדעת בוודאות מהו הסכום שיתקבל במועד הפירעון ולזכות ביציבות ומחיסכון ללא הפתעות.

סכום המינימום להפקדה במסגרת פיקדון קוקוס קבוע עומד על 10,000 ש"ח. כאמור, ריבית הפיקדון שמציע הבנק הינה ריבית שנתית של 1.60% לשנה. ההפקדה במסגרת הפיקדון הינה חד פעמית. ניתן למשוך את כל סכום הפיקדון בסוף התקופה בלבד.

צבירת סכום הריבית: הריבית תועבר בסוף התקופה לחשבון העו"ש. הבנק מציין כי ללקוחות ניתנת זכאות להלוואה בריבית אטרקטיבית החל מתום שנה מיום ההפקדה לכל אורך חיי הפיקדון , על פי שיקול דעת מנהל הסניף.

ומה פשר השם "קוקוס"? על פי מזרחי טפחות, "כמו שקליפת הקוקוס גם מגנה על הפרי מבחוץ וגם מבטיחה שיישאר מתוק ועסיסי מבפנים, כך פקדונות קוקוס גם שומרים על הכסף לטווח ארוך (5 שנים ומעלה) גם נותנים תמורה משתלמת במיוחד בתום התקופה". הבנק מעריך כי הפיקדונות מתאימים למעוניינים לחסוך לטווח ארוך כבר מהיום, ויודעים בדיוק מתי יזדקקו לכסף בעתיד.

בנוסף לפיקדון קוקוס קבועה ל-5 שנים (155), מציעה הבנק מסלולים נוספים ממשפחת פיקדונות "קוקוס": קוקוס קבועה ל-6 שנים (136), קוקוס קבועה ל-10 שנים (156), קוקוס קבועה פי 1.5 (160) וקוקוס קבועה פי 1.25 (172).

מדריכים וכלים פיננסים:
מדריך פיקדון – כל מה שצריך לדעת על פיקדונות לפני שמשקיעים בהם
מק"מ (מלווה קצר מועד) – כל מה שצריך לדעת והאם הוא מהווה אלטרנטיבה לפיקדוןנות שקליים?
פיקדונות הבנקים – עדכון של פיקדונות הבנקים
פיקדון מובנה – מדוע זאת אפשרות מעניינת  להשקיע את הכסף
פיקדונות מובנים – עדכון של פיקדונות מובנים
 מחשבון פיקדון – ככה תוכלו לדעת כמה יהיה לכם בסוף תקופת ההפקדה