פרמטרים חשובים לבחירת חנות להדפסה על חולצות
תוכן ממומן    

פרמטרים חשובים לבחירת חנות להדפסה על חולצות

קרדיט: FREEPIK

רוצה לעשות הזמנה גדולה של חולצות לעובדים בעסק? רוצה להכין הדפסה מגניבה לקראת טיול התנועה בחג? ישנם כמה נושאים שיש לתת עליהם את הדעת כאשר בוחרים חנות הדפסה על חולצות ואם פועלים על פיהם ניתן להבטיח הזמנה איכותית, מהירה ובמחיר משתלם. אז קדימה, שנתחיל?

מגוון רחב של חולצות
כדי להבטיח שתהיה התאמה מדויקת לסוג החולצה, המידה והסגנון, יש לבחור חנות שמציעה מגוון רחב של חולצות לבחירה. רצוי שיהיו חולצות כותנה לצד חולצות כותנה המשולבות עם חומרים נוספים כמו לייקרה ופוליאסטר, בדים נושמים, חולצות דריי פיט ועוד. כמו כן, רצוי שהמידות יהיו רחבות עד כמה שניתן ויכללו חולצות ילדים עד חולצות אקסטרה לארג' ויותר עבור מבוגרים. ככל שהמגוון יהיה רחב יותר, כך יהיה ניתן למצוא לכל אחד ואחת את החולצה המתאימה להם, וכל אחד שיבחר לעשות הזמנה יוכל למצוא מהמלאי הקיים את החולצות המתאימות לו. בנוסף, חשוב שיהיה מגוון גם בצבעי החולצות.

סגנונות עיצוב
מומלץ לבחור בחנות לה יש סגנונות עיצוב שונים של חולצות. למשל, חולצות פולו עבור עבודות, חולצות T פשוטות לצד גופיות וגם חולצות ספורט וקפוצ'ונים וחולצות פוטר חמות לחורף. עם סגנונות עיצוב שונים של חולצות ניתן לשלב לימי החורף והקיץ את החולצות המתאימות ביותר להדפסה.

מחיר והנחות מיוחדות
כאשר בוחרים חנות להדפסה על חולצות כדאי לשים לב לנושא המחירים. לרוב, חנויות יציעו מבצעים מיוחדים בהדפסה בכמויות, לכן תמיד עדיף לבחור הדפסה בכמות גדולה על פני הדפסות קטנות. כמובן שלשל סוג חולצה יש מחיר שונה, אך הוא לא אמור להיות יקר יותר ממחיר פוטרים, חולצות וגופיות מחנויות אחרות שאנו מכירים. ההדפסה אמנם מייקרת מעט את המחיר, אך מדובר על שקלים בודדים כשמדובר על הדפסה קטנה.

לבחור חנות שמציעה הדפסה מתקדמת
יש כמה סוגים של הדפסות וכדי שניתן יהיה ליהנות ממחירים שונים ומהתאמה מדויקת לסוג החולצה שנבחרה, כדאי לבחור בחנות שמציעה כמה סוגי הדפסות. ישנה הדפסה דיגיטלית שמסייעת להתמודד עם כמויות גדולות של הדפסות, ישנן הדפסות משי בהן מכינים תבנית על רשת חוטים והצבע חודר כך את הבד, וישנה הדפסה דיגיטלית בהטבעה או הדבקה וכמובן הדפסה על לייזר שנחשבת למתקדמת ביותר.

שירות מעולה, זמינות וסיוע בעיצוב
עוד שלושה פרמטרים עליהם יש לתת את הדעת כאשר מחפשים אחר חנות להדפסה על חולצות הם השירות, הזמינות והסיוע בעיצוב. השירות צריך להיות מהיר ולכלול אתר אינטרנט קל לתפעול והזמנה של חולצות ויכולת לעצב לבד את ההדפסה על גבי החולצות. מבחינת הזמינות רצוי שיהיה צוות שירות לקוחות שיוכל לסייע לתפעל את האתר במקרה הצורך ומבחינת העיצוב רצוי שיהיה שירות נוסף של איש או אשת עיצוב מקצועיים שיסייעו לבצע את הבחירה המדויקת, כמו גם את המיקום המתאים ביותר על גבי החולצה.

כאשר שלושת השירותים הללו ניתנים ומצורפים אליהם שירותי משלוחים והדפסות מהירות, ניתן לומר בוודאות שמדובר בחנות שניתן לסמוך עליה. בסופו של דבר כולנו רוצים ליהנות משירות יעיל ומהיר, אך מבלי שהדבר יפגע באיכות המוצרים אותם אנו רוכשים. כאשר החנות משלבת בתוכה את כל הפרמטרים הנ"ל ניתן לומר די בוודאות כי משתלם וכדאי לרכוש ממנה חולצות.

משלוחים מהירים
חנות שמכבדת את עצמה בעידן של היום צריכה להציע מערך משלוחים יעיל, מהיר ואיכותי. השירות צריך להיות כזה שבאופן דיגיטלי הלקוח מקבל עדכונים על סטטוס היציאה למשלוח וזמן ההגעה הצפוי, במידה והדבר נעשה בדואר, יש לעשות זאת בדואר שליחים מהיר. אם מדובר על משלוחים שהם מעל לשבעה ימים, בדרך כלל מדובר על שירות משלוחים שאינו נחשב יעיל.

רוצה לשמוע עוד על הדפסת חולצות? רוצים להבטיח לעצמכם הזמנה איכותית עם המון עזרה מצוות מקצועי ומיומן? בקרו באתר הדפסה על חולצות מגוון – האתר שמציע לכם את השירות הטוב ביותר ואת ההדפסות האיכותיות ביותר.