שוק ההון    

פתרון של מג'יק קיבל הסמכה מ-SAP לאינטגרציה בפלטפורמה שלה

יובל לביא, סמנכ"ל טכנולוגיה וחדשנות במג'יק

פתרון האינטגרציה של מג'יק ה-Magic xpi הוסמך על ידי מרכז האינטגרציה וההסמכה של סאפ (SAP ICC) כפתרון מורשה לאינטגרציה עם SAP S/4 HANA.

ברבעון השני פירסמה מג'יק על הכנסות בסך שלח כ-70 מיליון דולר אשר גבוה בכ-7% מההכנסות שרשמה ברבעון המקביל.הרווח התפעולי Non-GAAP הסתכם בכ-9.8 מיליון דולר, גבוה בכ-9% מהרבעון המקביל ב-2017. הרווח הנקי של מג'יק הסתכם בכ-5.7 מיליון דולר, עלייה של כ-60% לעומת הרווח הנקי ברבעון המקביל ב-2017 שהסתכם בכ-3.6 מיליון שקל.

פתרון האינטגרציה של מג'יק Magic xpi מאפשר לבצע אופטימיזציה של תהליכים עסקיים המשלבים מערכות מובילות כגון ERP, CRM ומערכות פיננסיות וארגוניות אחרות בדרך יעילה ומהירה, באמצעות אוטומציה הנעשית על גבי פלטפורמה אחת, כגון אינטגרציית מערכות ERP ו-MES לשיפור תהליכי ניהול מלאי ולשיפור המענה לדרישות המשתנות של הלקוח, אינטגרציית מערכות ERP, CRM ו-eCommerce לתמיכה בצמיחה העסקית ויצירת בידול של חוויית המשתמש.

ההסמכה שהעניקה סאפ (SAP) לפתרון האינטגרציה של מג'יק Magic xpi מבטיחה למשתמשיו כי הוא מסוגל להשתלב באופן חלק ומוכח עם פתרונות סאפ (SAP). האינטגרציה של Magic xpi עם SAP S/4 HANA מאפשרת אף להתחבר לכל מערכת או מקור מידע ולהציג נתונים של מערכות סאפ (SAP) באינטרנט ו/או במכשירים ניידים.

יובל לביא, סמנכ"ל טכנולוגיה וחדשנות במג'יק: "ההסמכה שהעניקה סאפ (SAP) ל-Magic xpi הינה חלק בלתי נפרד מהמחויבות של מג'יק כלפי לקוחותיה לספק מתאמי אינטגרציה מורשים עבור מגוון טכנולוגיות ופלטפורמות, המקצרים את זמני השחרור של תוכנות לשוק תוך תחזוקה ושדרוג הנעשים בקלות. בעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית והחדשנות המתמשכת, המתאמים המובנים משמשים כאבני יסוד ומבטיחים זרימה רציפה של מידע ברחבי הארגון ואופטימיזציה של תהליכים עסקיים מקצה לקצה."

מג'יק בתוצאות שיא – הכנסות של 70 מיליון דולר ברבעון הראשון; צופה צמיחה של 12% ב-2018