חדשות    

קאר2גו נכנסת לספרד – משיקה פעילות במדריד

צילום: אביעד בר נס

חברת GoTo Global הפועלת באירופה ומפעילה בישראל את שירותי CAR2GO  ואוטותל מכריזה על כניסתה למדריד. שלושה חודשים, לאחר שדיווחה על גיוס כספים, הכולל גם השקעה בסך 10 מיליון דולר מצד היזם אדם נוימן, מכריזה החברה על "השקה רכה" של מיזם שיתוף רכבים במדריד שבספרד. המיזם יכלול בשלב הראשון רכבים שיתופים במרכז העיר  ועתידה להתרחב למיזם "מולטימודל" המציע מגוון פתרונות של תחבורה שיתופית, תחת אפליקציה אחת, הכולל רכבים, אופנועים, קורקינטים ואופנים חשמליים

גיל לייזר מנכ"ל :GoTo Global "שוק התחבורה האלטרנטיבית נמצא בתנופה חסרת תקדים, במיוחד מאז פרוץ הקורונה אשר הגדילה את פוטנציאל הפעילות בכל העולם באופן  משמעותי, לאור החשש מהתניידות בתחבורה ציבורית והמגמה על וויתור השימוש ברכב פרטי

פוטנציאל הפעילות בספרד בכלל ומדריד בפרט הנחשבת לעיר מתקדמת בכל הקשור לפתרונות תחבורה שיתופית, הינו רב שכן הממשלה מעודדת שימוש בתחבורה שיתופית ומקצה תשתיות בהתאם והתושבים מורגלים בצריכה של תחבורה חכמה"

שירלי קלוש סמנכ"לית פיתוח עסקי גלובלית, GoTo Global: " GoTo Global צפויה להביא לספרדים, בשורה גדולה, באמצעות פתרון חדשני, המאפשר לראשונה צריכה נבונה ויעילה של מגוון פתרונות התניידות, תחת אפליקציה אחת תוך התאמה מלאה לצרכי המשתמשים".

בשלב הראשון החברה הכריזה על  "השקה רכה" של המיזם, עם כניסת 130 רכבים שיתופים במודל  "הלוך חזור" (לוקחים רכב מחניה ספציפית ומחזירים לאותה החניה) במרכז העיר, בשלב השני מתוכננים להתווסף למיזם מאות רכבים חשמליים, (שהיתרון הבולט שניתן להחנות את הרכבים בשירות בכל חניה בעיר בשל מדיניות ממשלתית המעודדת שימוש ברכבים חשמליים), אופנועים חשמליים, וכלים שיתופים של מיקרו מוביליטי הכוללים קורקינטים ואופנים חשמליים.

GoTo Global שרק לפני כ-3 חודשים השלימה סבב גיוס מוצלח, כולל השקעה מצד היזם אדם נוימן, צומחת בשנים האחרונות בקצב מהיר. בשנת 2019 ביצעה מעל ל 1.3 מיליון נסיעות ומחזור של מעל 13 מיליון דולר. לחברה פעילות גם בישראל ובמלטה (מערך תחבורה שיתופית של רכבים וקטנועים), ובכוונתה  להמשיך ולהרחיב את פעילותה באירופה בשנים הקרובות.

 

קאר2גו – נכנסת לפעילות בנתניה

תחבורה בתל אביב – קאר2גו, גט טקסי, תחבורה ציבורית – מה עדיף? יתרונות וחסרונות