חדשות    

קמעונאית הריהוט WayFair תפתח חנות פיזית

זהו צעד המשך לחנוית הפופ-אפ שפתחה בחגים

קמעונאית המסחר המקוון האמריקאית Wayfair תקים לראשונה חנות פיזית. קמעונאית הריהוט האמריקאית תפתח לראשונה חנות פיזית קבועה בקניון בנאטיק, מסצ'וסט בסתיו הקרוב. זה צעד המשך לחנויות הפופ-אפ  (זמניות) שהפעילה הרשת במהלך עונת החגים האחרונה בארה"ב.

מנכ"ל ומייסד החברה  אמר כי מיקום קבוע יאפשר לחברה להחיות את האתר, וכך למשוך יותר לקוחות ולספק מומחיות, תמיכה וניסיון שלא ניתן לבטא בחנות המקוונת. החנות החדשה תאפשר לצרכנים לבצע רכישות ולצאת איתן מהחנות, לצד שירות של משלוח עד הבית.

וואי-פייר אף מתכננת לפתוח עוד ארבע חנויות פופ אפ בקיץ הקרוב, אך לא דיווחה כמה חנויות קבועות היא צפויה לפתוח בעתיד.

וואי-פייר היא לא הראשונה וקמעונאיות מסחר מקוון פותחות חנויות פיזיות חדשות לבקרים. כך למשל, קניון חדש שנפתח בחודש האחרון בניו יורק, 'הדסון יארדס', מכיל קומה שלמה שמוקדשת לחנויות של קמעונאיות מסחר מקוון.

קמעונאית המסחר המקוון וואי-פייר נוסדה ב-2002 כפלטפורמה למכירת ריהוט ומוצרים עיצוב לבית, הכוללים רהיטים גדולים כמו ספות ושולחנות. החברה נסחרת בבורסה לניירות ערך בניו יורק לפי שווי של כ-14 מיליארד דולר. מחזור המכירות שלה ב-2018 עמד על 6.8 מיליארד דולר.

מהן חנויות פופ-אפ

אלו חנויות קופצות זמניות שניתן להקים בזמן קצר ובהתראה קצרה בכל גודל נתון, בייעוד מסחרי ריק או אף בעסק פעיל  תמורת תשלום שנקבע מראש.

שכירות לטווח קצר היא שירות חדש המאפשר לבעלי העסקים להציע את העסק במלואו או בחלקו. המונח ידוע גם בתור "עסק בתוך עסק".

המונח פופ-אפ נועד לבדוק מוצר חדש ללא כל ההתניות והביורוקרטיה. המונח "פופ" מדגיש את הזמניות, את הקפיצה הארעית. ניתן לשכור מקום על בסיס יומי, שבועי או חודשי, ועל בסיס אותו סקר שוק ניתן להחליט אם המקום או המוצר יכולים לעבוד  מבלי להשקיע מאות אלפי שקלים בנכס.

החנויות המקוונות שיחסכו לכם כסף

ראש בראש: איך לקנות בגדים- חנויות מול קניות אונליין