שוק ההון    

רשת מגדלי הים התיכון מקימה בית דיור מוגן ברחובות

דורון ארנון - מנכל מגדלי הים התיכון

רשת "מגדלי הים התיכון"מתחילה בהקמת בית הדיור המוגן השמיני של הרשת ברחובות. הפרויקט יכלול 250 יחידות דיור ומחלקה סיעודית

רשת "מגדלי הים התיכון"  מתחילה בהקמתו של בית הדיור המוגן השמיני במספר שבבעלותה. החברה דיווחה כי היא קיבלה מהרשויות היתר חפירה ודיפון להתחלת עבודות ההקמה של בית הדיור המוגן ברחובות, והיא מתכוונת להתחיל בעבודות אלה כבר במהלך הימים הקרובים. החברה פועלת במקביל לקדם את קבלת ההיתר הכללי של הפרויקט אשר צפוי להתקבל תוך מספר חודשים בודדים.

הבית ברחובות יוקם על קרקע, המתפרסת על שטח של כ-5,971 מ"ר, שנרכשה בפברוארבשנה שעברה תמורת כ-62 מיליון שקל, בתוספת מע"מ. בית הדיור המוגן ברחובות יכלול 250 יחידות דיור, ולצידן מחלקה סיעודית כאשר השטח הבנוי הכולל של הפרויקט נאמד ב-35,000 מ"ר. כמו כן, תקים החברה משרד מכירות באתר הבניה של הבית,  ותחל במהלכי שיווק של יחידות הדיור במהלך התקופה הקרובה.

לאחר השלמת הפרויקט, תכלול רשת מגדלי הים התיכון 8 בתי דיור מוגן בהיקף כולל של כ-1,900 יחידות דיור.

רשת מגדלי הים התיכון פירסמה בחודש מרץ האחרון את תוצאותיה הכספיות לסיכום שנת 2018. החברה סיימה את השנה עם עלייה של כ-12% בהכנסותיה לכ-174.5 מיליון שקל, ועם רווח כולל של כ-77.6 מיליון שקל.

רשת "מגדלי הים התיכון" היא חברה ותיקה בענף הדיור המוגן בישראל. החברה פועלת זה כ-30 שנה ובבעלותה 7 נכסי דיור מוגן: הבית בבת ים, הבית בכפר סבא, הבית בסביון, הבית ברמת השרון, הבית בנורדיה, הבית בירושלים והבית בגני תקווה. בסך הכל, בבעלות החברה כ- 1,650 יחידות דיור ו-423 מיטות סיעודיות חלקן בהפעלה עצמית וחלקן מושכרות לצדדים שלישיים. הרשת שומרת על שיעורי תפוסה גבוהים ובוחנת המשך ייזום או רכישה של פרויקטים ופעילויות נוספות בתחום הגיל השלישי. כיו"ר החברה מכהן מר יאיר סרוסי ומנכ"ל החברה הוא דורון ארנון.

מגדלי הים התיכון: רווח כולל של 78 מיליון שקל