חדשות    

שוב נדחית השקת קניון עזריאלי שרונה

שוב מתמהמהת השקת קניון עזריאלי שרונה. למרות שמגדל המשרדים שווק במלואו, החברה מתקשה להשכיר את השטח המסחרי של החנויות למרות שינויי קונספט.

בהודעה הראשונית שלה ב-2018 על סיום בניית המתחם הודיעה שהקניון ייפתח ב-2019 אך למרות טופס האכלוס שאושר, זה עדיין לא נפתח.

חלק מהעניין הוא משבר האופנה ומעבר הקונים לקניות מחו"ל. לכן החליטו בקבוצה למלא את הקניון בחנויות יוקרה, מותגים בינלאומיים וחנויות דיגיטליות שישמשו כשואו-רום למותגים כאלה. בהמשך שינו שוב את התוכניות, ורצו להביא למתחם את Eataly, רשת מעדניות איטלקית עם עשרות נקודות בעולם, בהן בארה"ב, איטליה, רוסיה ויפן. כשגם זה ירד מהפרק, שינתה הקבוצה שוב את התוכניות לטובת מתחם מזון.
בעלי עסקים פוטנציאליים מסבירים שהלוקיישן פחות מושך, כי שטחו קטן יותר, 950 מ"ר, וכן הקונספט והתמהיל לא ברור. גם אם יש מוכרים שרוצים להיכנס אלו לא מספיקים כדי לפתוח את הקניון. נכון לעכשיו מדברים על  פתיחה בקיץ 2020. אם זו לא תצלח, השטח יושכר למשרדים
עוד מסבירים מומחים שכל התכנון באזור כושל, ואין זרימה בין מבנים ופעילויות בו. כמו כן מדובר באחד האזורים העמוסים בארץ, ולכן לא מזמין כל כך תושבים מחוץ לתל אביב. ועזריאלי לא הצליחה לתת אלטרניטביה לקניונים ולחנויות מחוץ לעיר.

מעזריאלי נמסר: "שטח המסחר עזריאלי שרונה היה עד לאחרונה שטח התארגנות לבניית מגדל המשרדים, שאוכלס כולו. כעת אנו פועלים במרץ לסיים את עבודות הגמר בשטח המסחרי. הקניון הוא מוקד להתעניינות רבה מצד שוכרים מגוונים, מקומיים ובינלאומיים, וצפוי להיפתח ב-2020".

עזריאלי – הרווח גדל ב-27%; עזריאלי.קום עדיין מפסידה 20 מיליון ברבעון

עזריאלי: רווח נקי של 962 מיליון שקל ועלייה בכל הפרמטרים