שלמה נדל"ן מכרה 50% מזכויות הקרקע בפתח תקווה לקבוצת רוגבין
חדשות    

שלמה נדל"ן מכרה 50% מזכויות הקרקע בפתח תקווה לקבוצת רוגבין

Photo by Ezra Levy

תמורת העסקה: 46 מיליון שקל

שלמה נדל"ן מקבוצת שלמה מדווחת כי מכרה לקבוצת רוגובין כ-50% מהזכויות בקרקע בשטח של כ-15 דונם, בקריית אריה, פתח תקווה. בתמורה לכ-46 מיליון שקלים.

שלמה נדל"ן וקבוצת רוגובין מעוניינות לפעול לתכנון וייזום משותף של מתחם תעסוקה ומשרדים, לצורך השכרתו כנכס מניב בבעלות משותפת של החברות.

שלמה נדל"ן כבר החלה בעבודות חפירה ודיפון בנכס והיא פועלת לקבלת היתר בנייה להקמת מבנים בשטח עילי של כ- 41 אלף מ"ר המיועד בעיקרו למשרדים.

עוד השותפות מתכוונת לפעול לקבלת זכויות בנייה נוספות בנכס בשטח של לא פחות מ-80 אלף מ"ר. עקב מכירת הזכויות בנכס צפויה ש.י.ר שלמה נדל"ן לרשום בדוחותיה הכספיים לרבעון הראשון רווח מעליית ערך (לאחר השפעת הוצאות מסים נדחים) בסך של כ-12 מיליון שקל.

ישראל רייף, יו"ר שלמה נדל"ן מסר לתקשורת: "אנו שמחים מאוד על ההזדמנות לשתף פעולה עם קבוצת רוגובין. העסקה הינה עסקה חשובה ומשמעותית מבחינתנו והינה חלק מהאסטרטגיה של החברה להשבחה וייזום של נכסים והשכרתם לצדדים שלישיים. שלמה נדל"ן פעלה לשינוי התב"ע החלה על הנכס מתעשייה לתעסוקה ומשרדים ותמשיך לפעול יחד עם קבוצת רוגובין על מנת ליזום את הנכס כנכס מניב. הנכס כמובן עונה על כלל הקריטריונים הנדרשים במסגרת האסטרטגיה של שלמה נדל"ן: מיקום טוב מאוד בעיר מרכזית, נגישות לנתיבי תנועה עיקריים ולתחבורה ציבורית, באזור מתפתח מאוד".

תושבי פתח תקווה יקבלו החזרי ארנונה; העירייה השתמשה בשיטת הצמדה לא חוקית