שנה מוצלחת לאשטרום: עלייה בהכנסות ל-727 מיליון שקל
שוק ההון    

שנה מוצלחת לאשטרום: עלייה בהכנסות ל-727 מיליון שקל

אשטרום מסכמת את הרבעון האחרון של 2018 עם עלייה של 21% בהכנסות ל-727 מיליון שקל.

קבוצת אשטרום עוסקת במגוון של פעילויות בתחומי היזמות והקבלנות. אימוץ התקן החשבונאי IFRS  הוביל להכרה מוקדמת בהכנסות בגין פרויקט LYFE שמקימה אחת החברות בקבוצה, אשטרום נכסים, בבני-ברק, וכן בהכנסות ממכירת דירות למגורים על ידי חברת אשדר

הרווחיות של הקבוצה השתפרה במרבית תחומי הפעילות, ובזכות ההכרה המוקדמת בהכנסות,  החברה רשמה עלייה של 32.4% ברווח הנקי הרבעוני, ל-117.8 מיליון שקל. בסיכום שנתי זינק הרווח ב-33% והסתכם ב-312.4 מיליון שקל.

אשטרום מסכמת את השנה עם עלייה של 11% בצבר ההזמנות שלה שמסתכם ב-8 מיליארד שקל. כמו כן החברה הודיעה כי תחלק דיבידנד של 104 מיליון שקל.

ההון העצמי של הקבוצה עלה בכ-310 מיליון שקלים בתוך שנה והסתכם ב-2.892 מיליארד שקלים. הגידול הושפע מרווח נקי שנתי כולל של כ-575 מיליון שקל, ולפי החברה – ההשפעה המצטברת על ההון העצמי מאימוץ התקן החשבונאי הסתכמה בתרומה של 69 מיליון שקלים (ברמה השנתית).

לדברי ו"ר הדירקטוריון רמי נוסבאום: "במהלך השנה ביצענו השקעות ברכישת קרקעות לייזום פרויקטים באמצעות אשדר, בהרחבת נכסי מגזר הזכיינות, ובנכסים מניבים ופרויקטים יזמיים ע"י אשטרום נכסים בהיקף של למעלה ממיליארד וחצי שקל".

אשטרום נכסים – הרוווח טיפס ל-281 מיליון שקל

אשטרום – עליה של 7% ברווח הנקי ל-87 מיון שקל; צבר ההזמנות עלה במיליארד שקל ל-8.2 מיליארד