חדשות    

שת"פ: פירמת השותפים ארביטראז' חתמה על הסכם עם MediCare

עובדי ארביטראז' – צילום: באדיבות החברה

מעודכן ל-07/2021

שיתוף הפעולה יאפשר לארביטראז' להציע את כתב השירות של MediCare, ולהמשיך במגמת הצמיחה שרשמה MediCare ב-2020, כשדיווחה על זינוק של 130% במספר סוכני הביטוח שעימם היא עובדת

פירמת השותפים ארביטראז', המעניקה שירותים בתחומי הפיננסים, הביטוח והפנסיה בהיקף של מיליארדי שקלים, חתמה לאחרונה על שיתוף פעולה עם חברת Medicare, המציעה כיום את כתב השירות הרפואי המוביל בעולמות הביטוח.

שיתוף הפעולה יאפשר לארביטראז' להציע את כתב השירות של MediCare כמוצר משלים ללקוחותיה, וזאת כחלק מהשירות המקיף והכולל שהיא מעניקה. ארביטראז' מספקת מעטפת שלמה ללקוחותיה החל מפתרונות פיננסים, כגון: תכנון וניהול פיננסי, ניהול הון משפחתי, ניהול קרנות השתלמות וקופות גמל, פתרונות פנסיוניים, וכן, פתרונות ניהול סיכונים, במסגרתם יוצעו כתבי השירות של MediCare.

כתבי השירות של MediCare נחשבים למקיפים ביותר והם כוללים שירותים רפואיים שונים, כגון: שירותי רפואה דחופה 24/7: רופא עד הבית, פינוי באמבולנס ושירות ייעוץ רפואי טלפוני, בדיקות סקר סרטן, בדיקות אבחנתיות, כגון: CT ו-MRI, בדיקות הריון וכו'.

הייחוד של MediCare נעוץ בעובדה  כי מדובר באחד מכתבי השירות הבודדים שאינם מחייב חיתום רפואי, לא קיימות בו החרגות להצטרפות, מגבלת גיל או צורך בהצהרת בריאות.

ההכרזה על שיתוף הפעולה בין החברות, מגיע על רקע הנתונים יוצאי הדופן שהציגה MediCare  בשנה האחרונה, לפיהם מספר סוכני הביטוח שעובדים עמה יותר מהוכפל והגיע לכדי כ-250 סוכנים, לעומת 100 בשנת 2019.

הצפי הוא שלאור שיתוף הפעולה בין החברות והשינויים הרבים שהביא עמו נגיף הקורונה לענף הרפואה, הכוללים, בין היתר, עלייה בביקוש לרפואה מרחוק, מספר הסוכנים של החברה צפוי להכפיל את עצמו שוב בשנה הבאה.

שחר שמאי, מנכ"ל ובעלים של פירמת השותפים ארביטראז', מסר: "שיתוף פעולה עם MediCare ישלים את מוצר ביטוח הבריאות של חברות הביטוח, באופן כזה שמי שמוחרגים מסעיפים שונים, יקבלו מענה של שירותי בריאות פרטית. המוצר של MediCare שאינו דורש חיתום רפואי יכול להתאים לקהל הולך וגדל של בני הגיל השלישי, שזקוקים לפתרונות הבריאות הטובים ביותר כדי ליהנות מאיכות חיים ונוחות".

איציק ביטון, סמנכ"ל השיווק של ארביטראז', הוסיף: "השותפים שלנו מציעים מוצרים עם ערך גבוה ללקוחות. אנחנו מזהים מגמה ברורה של עלייה חדה בביקוש לשירותי רפואה פרטית איכותית  ורצון לקצר את התורים שקיימים ברפואה הציבורית. אנחנו מאמינים שמי שרוכשים את Medicare נהנים מאחד המוצרים הטובים ביותר שקיימים בעולם הרפואה הפרטית".

שחר זילברמן, מנכ"ל :MediCare "MediCare הוכיחה בתקופת הקורונה עד כמה שירותים כמו התייעצות עם רופא מרחוק הם קריטיים ומבוקשים. גם כעת עם החזרה לשגרה, הדרישה לזמינות של רופא 24/7 היא מוצר עם ביקוש הולך ועולה. אנו ב-MediCare מקבלים כל אדם באשר הוא, ומאמינים שאפשר להנגיש לציבור הרחב את הרופאים, הטיפולים והמכונים הטובים ביותר, היות ורפואה פרטית מצוינת היא צורך בסיסי".

מנכ"ל אופקו נעצר בחשד להרצת מניות; המניה פתחה פער ארביטראז'; שלילי של 20%