חדשות    

לשדרג את הבית בעלות סבירה – ככה תעשו זאת נכון

כך תשדרגו את הבית ותצליחו לחסוך

דברים קטנים במטבח, בסלון ובחדרי שינה ישדרגו את הבית שלכם ויעלו את ערך הנכס. נשאר לכם קצת כסף בתקציב? אל תשכחו את הקירות ואת התאורה

שדרוג של הבית אחת לתקופה מסוימת עוזר להשביח את ערך הנכס ולשפר את איכות החיים. מבחינת בעלי בתים פרטיים למשל, השאלה היא כיצד עושים את זה בלי לקרוע את הכיס ותוך כדי שממשיכים לחסוך. בפועל, זהו משימה קשה מכפי שנהוג לחשוב

הטעות הנפוצה היא לנסות לשדרג את הבית בפרויקט מאסיבי של שיפוץ כללי. לצד יתרונות השיפוץ הזה, התוצאה היא ברוב המקרים חריגה משמעותית ממסגרת התקציב ולעיתים גם צבירת חובות מיותרים. מנגד, מה שצריך לעשות הוא להתמקד באלמנטים החשובים ובעיקר בחדרים ובחללים הבאים:

  1. עיצוב מחדש של המטבח

המטבח הוא החדר הכי חשוב בבית והחלל הראשון שהאורחים רואים כשהם באים לביקור. אם תרצו לשדרג את הבית, כל מה שעליכם לעשות הוא לתכנן עיצוב מטבחים ולהתאים אותם לסטנדרטים החדשים. בין היתר, אתם יכולים לבחור בין סגנון עיצוב כפרי, מודרני וקלאסי וגם לערוך שינויים קטנים עם השפעה גדולה כמו החלפת כיור, ארונות, ידיות וברזים.

  1. שדרוג של הסלון

את הסלון הכי קל לשדרג בעזרת החלפת רהיטים. במקום להרים ריצוף ולשבור קירות, אפשר להוסיף כורסת טלוויזיה חדשה למרכז הסלון או להחליף את הספה הישנה במערכת ישיבה מעודכנת. אם באותה הזדמנות שומרים על מרווח של 60-70 ס"מ בין הרהיטים, מקבלים סלון משודרג שנעים להיות בו לבד ועם המשפחה.

  1. החלפת חדר שינה

רבים מאתנו מרגישים בנוח רק כאשר הם נכנסים לחדר השינה שלהם. אם גם אתם כאלה, סביר להניח שתרצו להתחיל את תהליך השדרוג עם המיטה ועם השידה שיש לכם ליד הכרית. במידה ומסגרת התקציב מאפשרת את זה, אפשר גם להחליף את חדר השינה כולו ולמצוא דגם קומפלט שכולל פינת איפור, קומודה, מראה ושידת טלוויזיה.

  1. צביעת קירות

צבע חדש על הקירות משנה לגמרי את המראה של הבית. אתם יכולים לבחור אם לצבוע את כל הקירות בגלל שחיקה והופעת סימנים וכתמים, או להתמקד בקיר ספציפי אחד כדי לרענן אותו עם גוון מיוחד. כמו ביתר המקרים, גם פה הדגש הוא על צביעת קירות לפי הטעם האישי של בני המשפחה ובאופן שעולה בקנה אחד עם הסגנון הדקורטיבי הקיים בבית.

  1. החלפת תאורה

הדרך לשדרג את הבית במחיר שפוי עוברת בהחלפת תאורה. גוף תאורה מרכזי בסלון יעשה פלאים לאווירה ויגרום לאשליה אופטית של חלל פתוח ומרווח, בעוד ספוטים של תאורה בחדרי שינה יהפכו אותם למקום רומנטי שנעים ללכת לישון בו. במקביל, החליפו את התאורה במסדרונות, בשירותים ובמקלחת ואל תשכחו את התאורה של המטבח כדי שתוכלו לבשל ולאפות.