שוק ההון    

אדגר – ההכנסות מהשכרת נכסים עלו ב-6% ל-60 מיליון שקל; תחלק דיבידנד בסך 8.6 מיליון שקל

אדגר השקעות ופיתוח, זרוע ההשקעות בנדל"ן של קבוצת צור שמיר סיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות מהשכרת נכסים בסך של כ-60 מיליון שקל, גידול של כ-5.6%, לעומת כ-57 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

ה-NOI ברבעון השלישי הסתכם בכ-54.8 מיליון שקל, לעומת כ-52.7 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2017.

ה-FFO ברבעון הסתכם בכ-17.3 מיליון שקל, גידול של כ-13.8%, לעומת כ-15.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות הסתכם ברבעון בכ-18.3 מיליון שקל לעומת כ-28.7 מיליון שקל. הרווח הכולל הסתכם בכ-19.3 מיליון שקל לעומת רווח של כ-47.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון נובע בעיקר משערוכים השפעת שער החליפין ושערוך עסקאות לקיבוע הריבית.

מאדגר נמסר כי בתקופת הדוח השקיעה החברה בנדל"ן להשקעה (כולל נדל"ן בהקמה) כ-191 מיליון שקל (מתוכם כ-52 מיליון שקל בגין נכס חדש בקנדה, כ-45 מיליון שקל בגין הנכס בהקמה, פרויקט C במתחם אדגר 360 וכ-49 מיליון שקל בפולין בעיקר בהתאמות לדיירים והסבת שטחים לחללי עבודה משותפים). היקף הנדל"ן להשקעה והנדל"ן להשקעה בהקמה של אדגר עומד היום על בכ-4 מיליארד שקל.

במקביל לפרסום התוצאות הכריזה אדגר על תשלום  דיבידנד לבעלי המניות בסך של כ-8.6 מיליון שקל בהתאם להחלטה שהתקבלה על אימוץ מדיניות דיבידנד לשנתיים הקרובות על פיה תחלק החברה דיבידנד בסך שלא יפחת מ 50% מה- FFO.

רועי גדיש, מנכ"ל החברה, מסר: "תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2018 משקפות את מגמת הצמיחה בה החברה נמצאת במרבית הפרמטרים בהתאם לתחזיות. הסעיפים העיקריים, הכנסות מהשכרת נכסים, NOI ו-FFO המשיכו להציג גידול, דבר המעיד על איכות הנכסים של החברה. בכוונתנו להמשיך לפעול בהשבחת הנכסים הקיימים תוך איתור הזדמנויות השקעה לטובת יישום האסטרטגיה להגדלה של ה-FFO והתכניות העסקיות של החברה."

עוד רבעון של צמיחה דו ספרתית לנייר חדרה; תחלק 25 מיליון שקל כדיבידנד