מובייל וגאדג'טים    

אייפון 11 יוצג בספטמבר

אייפון 11 יושק ב-10 בספטמבר, המחירים הצפויים בישראל 5000-3000 שקל

אומנם מכירות האייפונים קטנות, אך זה לא מפריע למכורי אייפון לחכות לאפל 11.  אפל חשפה  כי תערוך את אירוע ההכרזה הבא שלה ב-10 בספטמבר, האירוע יייערך  בתיאטרון סטיב ג’ובס.  אפל צפויה להציג  את סדרת האייפונים הבאה עם דגמי ה-iPhone XI לשנים 2019-2020,  היא תחשוף גם  אייפדים חדשים ואת סדרת השעונים הבאה של החברה. באירוע צפוי להיחשף גם דגם פרו, שלא ברור עדיין מה יציע לעומת הדגמים הקודמים.

ייתכן שהחברה גם תחשוף מכשיר Apple TV חדש, אך כנראה שלא יוצגו מחשבי ה-MacBook בגודל 16 אינץ' שעליהם נגעו השמועות וכן דגמי ה-iPad לא צפויים לקבל עדכון באירוע.

אייפון 11 צפוי  לכלול מערך צילום משולש בחלקו האחורי, כשהעיצוב המלא של המכשירים נחשף כבר בכמה הדמיות אך לא מהווה בשורה של ממש. מבחינת גדלים המסכים  יישארו 5.8 אינץ’ לאייפון XI ו-6.5 אינץ’ לאייפון XI מקס, ואילו דגם ה-iPhone XIR יגיע עם מסך בגודל 6.1 אינץ’

בדגמים היקרים יותר צפויות להיות שלוש מצלמות לכודות בריבוע בגב המכשיר – ויהיה אפשר לצלם בהן בו זמנית בשביל לעבד את התמונה למרחקי מוקד שונים אחרי הצילום. במצלמה הקדמית צפויה מצלמה עם חיישן סריקת פנים שאמור להיות מאבוטח ומדוייק יותר מהדגמים הקודמים.

גימיק חדש שצפוי באייפונים החדשים הוא הפיכת האייפון למטען אלחוטי עבור אוזניות (כפי שקיים במכשירי הגלקסי החדשים של סמסונג) ושעון אפל – מניחים אותם על גב המכשיר ומטעינים. יתכן שאפל גם תאפשר להטעין אייפון בעזרת אייפון אחר.

מחירי האייפונים החדשים צפויים לנוע בין 800 ל-1,200 דולר בהתאם לדגם לישראל הם כנראה יגיעו באזור החגים המאוחרים ויימכרו בכ-3,300 עד 5,000 שקלים.

משטחים אלחוטיים לאייפון – אילו יש, כמה עולה?

מה הסמארטפונים הכי פופולריים ל-2019 ולאן נעלמו האייפונים