מובייל וגאדג'טים    

אייפון 11 – מה אומרות הביקורות בארץ ובעולם

מעודכן ל-09/2019

בשבוע שעבר נחשף אייפון 11. ורק לאחרונה  התחיל להגיע לרוכשים ארה״ב, וגם תושבי ישראל יוכלו לקנות אותו ממש בקרוב. מה אומרות הביקורות בעולם ובארץ?

Scott Stein מ-Cnet נתן לסקירת האייפון שלו את הכותרת: ״מכשיר האייפון הטוב ביותר שאפל יצרה אי פעם תמורת 700 דולר״.   לדברי Nilay Patel מאתר The Verge, בבדיקות שלהם, ״האייפון 11 החזיק בקלות יום שלם ומעבר. יתכן בהחלט שתצליחו לרוקן את הסוללה בפחות מיום, אבל תצטרכו להתאמץ קשה בשביל זה. חיי הסוללה מצויינים, ממש כמו שחיי הסוללה של ה-iPhone XR היו״.

. Britta O’Boyle ו-Stuart Miles מאתר Pocket-lint אומרים: ״אחת הביקורות הנפוצות ביותר בנוגע למכשירי האייפון הקודמים הייתה יכולות הצילום הנמוכות שלהם – או היעדרן. מכשירים מתחרים כמו ה-Pixel 3 ו-Huawei P30 Pro היו הרבה יותר מוצלחים ממכשירי אייפון קודמים בכל הקשור לצילומי לילה, אך דגמי האייפון 11 מנסים לשנות את זה, והם עושים עבודה די מוצלחת, על סמך הניסיון שלנו״ (״pretty damn good job״). ״בתנאי תאורה טובים, התוצרים של האייפון 11 מצויינים עם הרבה פרטים, צבעים חיים ורעש מינימלי. הזווית האולטרה רחבה נהדרת, מאפשרת להכניס הרבה יותר לתמונה, ומצלמת הסלפי הרחבה מוצלחת למדי עבור צילומי סלפי קבוצתיים״.

ומה אומרים בארץ?

אהוד קינן ממאקו אומר "אייפון 11 פרו, לפחות מהצצה ראשונה, הוא בדיוק מה שמצופה ממנו. מצלם היטב, עובד היטב, נראה אלגנטי ויוקרתי (באספקט הזה, בעיני, הוא הרבה יותר יפה ממכשירי אנדרואיד שמנסים להעתיק אותו, כולל בגירסה הירוקה שאותה בדקתי).

"מצד שני, אם הסמארטפון שלכם מתפקד, ובמיוחד אם האייפון שלכם מתפקד (ואין לו נניח בעיה נרחבת במיקרופון), ממש אין סיבה לרוץ ולשדרג. מי שבכל "זאת רוצה להתחדש – אפשר בהחלט לחכות לקפיצת המדרגה הבאה שתגיע בדגמי 2020.

בסיכום כללי אומרים המבקרים שהאייפון החדש מוצלח אך עם המחיר ל אשווה שדרוג אלא אם כן מדובר באייפון ישן מאוד. כלומר אם האייפון כבר בן חמש או יותר, השדרוגים הופכים מהותיים.

אייפון 11 יוצג בספטמבר

מה יהיו מחירי האייפון החדשים