מדריכי בנקאות    

בנק אוצר החייל – חשבון כוכב למצטרפים חדשים; האם כדאי?

קובי מלכין, מנכ"ל בנק אגוד
מעודכן ל-09/2018

בנק אוצר החייל פונה ללקוחות חדשים. הבנק מציע מסלולי הטבה חדשים עבור ציבור השכירים –  חשבון "כוכב" ו"כוכב מועדף", כאשר ההטבות יהיו ל-5 שנים. אז יש בהצעה הזו פיתויים, אבל כפי שאנו נוהגים תמיד לכתוב כאן – תעשו סקר שוק. אם יש לכם חשובון ואתם מעוניינים לעבור לחשבון אחר בגלל התנאים, יש  סיכוי טוב שכאשר תעשו את הצעד ותדברו על העברה, בבנק הנוכחי שלכם יתעוררו ויציעו לכם הצעה מפתה. זה קורה במקרים רבים – אחרי הכל, הם לא ממש רוצים לאבד לקוח, במיוחד אם אתם נחשבים ללקוח טוב.

חוץ מזה, יש הרבה אפשרויות בחוץ, גם בבנקים אחרים מקבלים בברכה לקוחות חדשים, אז הכל מתחיל ונגמר בסקר שוק, בו תגלו את ההצעה שמתאימה לכם. כך או אחרת, במדריכי בנקאות תוכלו לקרוא את המדריך: איך לעבור בנק, וגם הצעות של בנקים נוספים. כאן תוכלו לקרוא על הבנקאות הדיגיטלית ועל חשבונות דיגיטליים

בנק אוצר החייל מקבוצת הבינלאומי,  מאפשר ללקוחות כל הבנקים  לעבור אליו ולקבל תנאים טובים. תחת מבצע "חשבון כוכב" וחשבון "כוכב מועדף"  המיועד למצטרפים חדשים מעבירי משכורת, מציע הבנק הטבות למעבירי משכורת של מעל 5,000 שקל לתקופה ארוכה של 5 שנים, ללא צורך בהתחייבות כלשהיא למעט העברת המשכורת. ניתן לצאת מהתכנית בכל עת. צעירים בני פחות מ- 30 יוכלו ליהנות מההטבות  גם בהעברת משכורת של 4,000 שקל ומעלה בלבד .

החשבון החדש, לטענת הנהלת הבנק,  מהווה  הזדמנות ללקוחות צעירים בתחילת דרכם, שמשכורתם עדיין אינה גבוהה, ליהנות מתנאים מיוחדים המוענקים בבנקים המתחרים רק לבעליי משכורות גבוהות.

בין ההטבות שיינתנו למחזיקי חשבון "כוכב" ו-"כוכב מועדף":

  • פטור מעמלות פקיד ל-5 שנים (עד שתי פעולות בחודש קלנדרי)
  • פטור מעמלות ערוץ ישיר ל-5 שנים (ללא הגבלה)
  • פטור מעמלת מינימום בעו"ש,
  • 5 פעולות לרכישת מט"ח לנסיעה לחו"ל חינם
  • עד 5 פנקסי שיקים חינם
  • הלוואת הצטרפות– הלוואה עד 150,000 ₪ או עד 10 משכורות (הנמוך מבניהם) לתקופה של עד 10 שנים  בריבית אטרקטיבית
  • כרטיס ויזה כאל- חינם לשנה הראשונה.

בנוסף יוכלו המצטרפים החדשים ליהנות מהטבת הצטרפות מיוחדת: "הלוואה  ללא ריבית וללא הצמדה " בסכום של עד 30,000  שקל

קובי מלכין, מנכ"ל בנק אוצר החייל, מציין כי המהלך של הבנק  נועד לאפשר לאוכלוסיית הצעירים ולסטודנטים תנאי סף נוחים ואטרקטיביים בתהליך הצטרפות ידידותי  ומהיר. עוד מוסיף מלכין כי במטרה להנגיש את הפעילות הבנקאית עבור הצעירים הרחיב אוצר החייל לאחרונה את שירותי האפליקציה ובהם: הפקדת המחאות Advise me – שירות ייעוץ השקעות ייחודי ומתקדם של קבלת המלצות לגבי תיק השקעות אישיות לאפליקציה, שדרוג ממשק בקשת הלוואות ובקרוב יתווספו שירותים נוספים.


 

איך לעבור בנק

 עמלות ניירות ערך בבנקים גבוהות! 

HON TV