מובייל וגאדג'טים    

ג'ימייל לא רק יסמן לכם תיקוני שגיאות אלא גם יתקן אתכם – איך עושים את זה

מעודכן ל-08/2019

נגמרו הימים שהייתם צריכים לחפש קווים אדומים לשגיאות כתיב ולהריץ צ'ק ספלינג, מעתה ג'ימייל מתקן את השגיאות בעצמו, אבל רק באנגלית

יותר ויותר  ישראלים כותבים באנגלית במייל לצורכי שירות ועבודה. רבים מאיתנו עדיין עושים שגיאות כתיב ותחביר. כדי שזה לא יקרה, גוגל מעדכנת את ג׳ימייל עם כמה פיצ׳רים מעניינים.

בגוגל משתמשים ביכולות ה-ML של החברה כדי לאבחן ולסמן שגיאות כבר במהלך הכתיבה.  אצל משתמשי G Suite הפיצ'ר יופיע כבר בימים הקרובים ובמיילים שלהם יצוצו קווים מתחת לחלק מהמילים והמשפטים. קו כחול מזוגזג מסמן חשד לשגיאה, ולחיצה עליו תאשר את הצעת התיקון של גוגל.

אם תהיה טעות הקלדה נפוצה, גוגל תיקח בעצמה את היוזמה ותתחיל לתקן את שגיאות הכתיב שלכם בצורה אוטומטית, במקום רק לסמן לכם אותן. מילים שתוקנו באופן אוטומטי יסומנו באמצעות קו נוסף, אתם לא חייבים לאשר את התיקון, אבל כדי לבטל אותו תצטרכו ללחוץ על הקו. קווים אדומים ממשיכים להעיד על שגיאות כתיב שגוגל לא מתקנת בעצמה. כל הפיצ׳רים החדשים זמינים נכון לעכשיו רק באנגלית. הפיצ'ר החדש גם מבטל את הצורך בצ'ק ספלינג, שהרבה שוכחים לעשות, וגם בתוספים כבדים ומעצבנים.

ההפצה של העדכון החדש כבר החלה, וייקח כמה ימים עד שיגיע לכולם. הפעם, כך נמסר מגוגל, אין צורך בשום פעולה מצד האדמין של ה-G Suite שלכם, כיוון שהעדכון יחול בצורה אוטומטית על כל המשתמשים. אם אתם לא מעוניינים בפיצ׳ר החדש, תוכלו לבטל אותו על ידי כניסה ל-Settings -> General וכיבוי של Grammer, Spelling ו-Autocorrect.

G Suite היא השירות של גוגל לעסקים, המספק להם מייל עסקי,וגרסאות עסקיות של גוגל קלנדר, גוגל דוקס וגוגל דרייב.

איך לפנות מרחב אחסון בג'ימייל

הפיצ';ר של ';ימייל שיודע לכתוב לכם כותרת למייל