מובייל וגאדג'טים    

הפיצ'ר של ג'ימייל שיודע לכתוב לכם כותרת למייל

מעודכן ל-04/2019

עכשיו סמארט קומפוז של ג'ימייל לא רק משלים לכם תוכן, אלא גם בוחר לכם כותרת

עם יום ההולדת של ג'ימייל קיבלנו המון פיצ'רים מגניבים. אחד המגניבים הוא SmartComposeשיודע מה אתם רוצים לכתוב ומציע לכם השלמות אוטומטיות של משפטים, ביטויים ותאריכים למשל. ועכשיו הוא כבר יודע גם להתאים כותרת.

כך למשל הודעה שתוכנה הייתה "בואו נחגוג, חבר" תורגמה לשורת הנושא, "יום הולדת שמח, פול", שאותו זיהתה לפי שורת הנמען.

איך עושים את זה? כותבים את תוכן המייל, וכשמסיימים – ניגשים עם העכבר לשורת הנושא. ברגע שעומדים בשורה עם העכבר, תופיע  ההצעה של גוגל לנושא המייל, כשלחיצה על כפתור ה-tab במקלדת תאשר לגוגל שהכותרת מצאה חן בעיניכם ומאשרים אותה לשימוש.

התכונה החדשה תהיה זמינה לכל משתמשי הקצה של G-Suite (החבילה הארגונית של ג’ימייל) במהלך השבועיים הקרובים מבלי שתידרשו לעשות דבר שכן מדובר בברירת המחדל.אפשר גם לכבות את תכונת ה-Smart Compose (שמציעה לכם השלמות לתוכן המייל, לאו דווקא לנושא) דרך הגדרות הג׳ימייל שלכם.

פיצ'רים חדשים שנוסופו לג'ימייל

טיימר: פיצ'ר חדש שיאפשר לשלוח הודעות עתידיות, כלומר לתזמן את השעה בה תרצו שהמייל שכתבתם יישלח

תמיכה בפורמט AMP (Accelerated Mobile Pages Project). המשמעות של התמיכה – הגולשים לא יצטרכו לצאת מהממשק של ג'ימייל ויוכלו להשאר במערכת בעודם צופים בקרוסלות של תמונות, מאשרים הגעה לאירועים או ממלאים טפסים שונים.

פיצ'רים קצת יותר ותיקים

מצב האופליין – מצב זה מאפשר למשתמש לכתוב, לחפש, להעביר הודעות לארכיון ולמחוק הודעות בזמן שאין לו גישה לאינטרנט,

בשביל להפעיל את האפשרות החדשה, יש ללחוץ על גלגל השיניים שנמצא בפינה השמאלית העליונה של הדף, לאחר מכן עליכם לגשת להגדרות, לבחור באפשרות לא מקוון, ולהפעיל את האפשרות "הפעלת אימייל ללא חיבור לרשת".

נדנוד: פיצ'ר זה מדגיש עבור המשתמש הודעות הנחשבות על־פי המערכת להודעות ששכחתם מהן, או שאתם צריכים להשיב להן. הוא מקפיץ את ההודעות הרלוונטיות לראש הדף ומציג הערות, כך שלמשתמש יהיה קשה לפספס אותן. בניגוד למצב הלא מקוון, אופציית הנדנוד מופעלת כברירת מחדל, אך במקרה ואינכם מעוניינים בה, תוכלו לבטל אותה דרך ההגדרות.

הפיצ'רים החדשים ש'גימייל קיבל ליום הולדת

פיצ'ר שמתזמן מיילים בג'מייל?