חדשות    

חוזרים לשמים: חברת אל על מחדשת טיסות

קרדיט: pixabay
מעודכן ל-11/2020

חברת התעופה הלאומית מודיעה על חזרה הדרגתית של טיסות נוסעים ומטען החל ב-21.9 ■ היעדים הראשונים שייפתחו: שנגחאי, בומביי והונג קונג

בצל הסגר – השמים נפתחים: חברת התעופה הלאומית אל על מודיעה כי החל ב-21.9.20 תתחדש פעילות טיסות המטען במטוסי החברה. בתחילה יתקיימו טיסות לשנגחאי, בומביי והונג קונג ובנוסף יצאו טיסות שכר על פי הצורך.

החל ב-1.10.20, אל על תפעיל טיסות נוסעים סדירות לאתונה. במקביל, חברת סאן דור מבית אל על תציע טיסות שכר לכמה יעדים ביוון וקרואטיה, באמצעות סיטונאי תיירות נבחרים בישראל.

ב-12.10.20 תחדש החברה תחדש את קווי הטיסות ליעדי הדגל – ניו יורק, לונדון ופריז. הטיסות ליעדים אלו יבוצעו במטוסי הדרימליינר של החברה, שבהן יוצעו שלוש מחלקות שירות: תיירים, פרימיום ועסקים (בכפוף לשינויים).

אל על הצהירה כי תפעל בהתאם להנחיות משרד הבריאות ולתו הכחול. הכניסה לישראל תתאפשר לבעלי דרכונים ישראליים בלבד, בהתאם להנחיות הממשלה, פרטים נוספים ועדכונים ניתן למצוא באתר משרד הבריאות.

מומלץ להתעדכן בנוגע למידע על אודות הנחיות הכניסה למדינות השונות, באתר ארגון חברות התעופה הבינלאומי יאט"א (International Air Transport Association – IATA).

לפרטים נוספים והזמנות, ניתן לפנות לסוכני הנסיעות ואתר אל על.

פיטורי אלף עובדים באל על בגין הקורונה

הנהלת אל על לעובדים: ;ימים קשים לפנינו והחלטות כואבות;