חדשות    

כמה עולים כבישי אגרה – וייז תגיד לכם

וייז השיקה פיצ'ר חדש בו תוכלו לדעת כמה לשלם על כביש אגרה, כולל  מחירים משתנים, מנויים, הסדרי נסיעה, סוג הרכב ותכלול גם מנויים

וייז כבר מגלה לכם לא רק את הדרך, אלא איפה יש פקקים, תאונות ניידות וכבישי אגרה. עד עתה היא לא גילתה כמה יעלה התענוג של קיצור דרך כביש אגרה.  אבל עכשיו פיצ'ר חדש שלה יגלהלכם בדיוק כמה תשלמו בכבישי אגרה.

וייז תציג לצד זמן הנסיעה המוערך גם הערכה של התוספת עבור הנסיעה בכבישים בתשלום, כך שתוכלו לדעת בערך כמה תשלמו. הפיצ׳ר מזהה גם מקטעים עם מחירים משתנים, מנויים, הסדרי נסיעה, סוג הרכב ועוד.

בתפריט ההגדרות של האפליקציה, תחת הנושא "אישורים לכבישי אגרה ולנתיבים לרכב רב תפוסה", ניתן לעדכן אילו מינויים לכבישי אגרה יש לכם – מה שמשפיע  על המחיר שווייז תציג לכם.

את המידע מספק צוות העורכים המתנדבים שדואג שהמפה תישאר מעודכנת, ובנוסף גם ידאג לעדכן את מחירי כבישי אגרה השונים ברחבי הארץ ובעולם. הפיצ׳ר זמין  זה כבר בארצות הברית ובקנדה, ובוויז טוענים כי השירות מושק גם בישראל אך נראה שהוא מופיע בהדרגה אצל המשתמים. העדכון זמין גם ב-IOS

בנוסף, וויז משיקה גם קול חדש ל״סיוון״ שתקריא הוראות גם בלשון נקבה לצד יכולת הקראת שמות הרחובות והיעדים. הקול החדש יהיה זמין בישראל החל מיום ראשון הקרוב (ה-22.7)

אנחנו עובדים כל העת על פיתוח מוצרים ויכולות שינגישו את השירותים שלנו לנהגים בכל רחבי העולם, ומפתחים מוצרים שיעזרו למשתמשים שלנו לנוע בדרכים בצורה הטובה והחכמה ביותר", אמר פג' שמואלביץ', סמנכ"ל בכיר בווייז.

הנפקה על הרדאר: ספץ – האפליקציה שמוצאת איש מקצוע בתוך 30 שניות; כמה היא שווה ואיך משקיעים בה?

אפליקציות התשלומים רוצות להיכנס לסופר-פארם

חופשת פסח בזול – אתרים ואפליקציות