חדשות    

רוסאריו: שופרסל אפסייד של כ-13.4%, רמי לוי אפסייד של כ-11.8%

כרטיס אשראי שופרסל - לאומי קארד

רוסאריו: הצמיחה של ענף קמעונאות המזון שהחלה ב-2018 תימשך גם ב-2019.

לילך גראוס, אנליסטית הקמעונאות של רוסאריו ייעוץ ומחקר, מפרסמת את הסקירה על שתי ענקיות קמונאות המזון שופרסל ורמי לוי. לפיה, בסיכום הרבעון הראשון של השנה על רקע עיתוי חג הפסח שישתקף בדו"חות הרבעון השני,  הם ממשיכים להאמין כי הצמיחה של הענף שהחלה ב-2018 תימשך גם ב-2019.

על שופרסל היא כותבת: "ברמות התמחור הנוכחיות של מניות קמעונאיות המזון, אנו ממשיכים לראות בשופרסל כאלטרנטיבה עדיפה, ראשית בזכות המהלכים האסטרטגיים שהובילה והציבו אותה במקום של מובילת שוק וקובעת אסטרטגיה, ושנית, בזכות תשואת הדיבידנד שלה, (כ-2.8%). בנוסף, המניה נסחרת במדד המוביל ת"א 35.

"בשל כך אנו משאירים את השווי ההוגן למניה על 27 שקל למניה, בהתאם למודל הערכת השווי האחרון שפירסמנו. אפסייד של כ-13.4% ביחס למחיר המניה בבורסה, נכון למועד הכנת העבודה".

בנוגע לרמי לוי, שפירסם דו"חות על רקע הטמעת רכישת הפלטפורמות של "קופיקס" ו"גוד פארם" היא כותבת, "נציין כי הרשת ממשיכה לצמוח בשורת ההכנסות ועדיין בעלת מבנה הוצאות רזה ביחס למתחרה הגדולה שלה שופרסל ולכך יתרון ביצירת הרווח.

"בשל כך, אנו משאירים את השווי ההוגן למניה על 202.5 שקל למניה (מתואם דיב'), בהתאם למודל הערכת השווי האחרון שפרסמנו. אפסייד של כ-11.8% בהשוואה למחיר המניה בבורסה נכון למועד כתיבת העדכון".

רוסאריו: המלצה על עזריאלי

רוסאריו מעריכה את המניה של סקייליין ב-38 שקל; אפסייד של 32% על מחיר השוק