מובייל וגאדג'טים    

אוזניות אלחוטיות שיואומי בישראל

מעודכן ל-04/2019

האוזניות של שיואומי מגיעות לישראל במחיר לא מפתה, כדאי לחכות לאוזניות רדמי איירדוטס

בעוד עבור אוזניות האיירפודס החדשות של אפל תצטרכו להיפרד מכ-1,000 שקל, שיאומי השיקה לאחרונה את המי איירדוטס פרו, התשובה שלה לאפל. בסך הכול מדובר באוזניות הדומות לאלו של אפל, הן בפיצ'רים והן בעיצוב, אבל זולות הרבה יותר. האוזניות הן כבר טרנד של ישראלים הרוכשים מסין, אבל כעת הן מגיעות בייבוא רשמי לישראל, מה שפחות משמח מבחינת מחיר לעומת המחיר בסין.

אוזניות האיירדוטס פרו הן אלחוטיות ונכנסות אל תוך תעלת האוזן. עיצוב האוזניות יותר ממזכיר את העיצוב של אפל. האוזניות מסוגלות להשמיע מוזיקה במשך 3 שעות רצופות, נטענות באמצעות קייס מגנטי, אשר יכול להוסיף עוד 10 שעות סוללה לאוזניות. הקייס מאובזר ביציאת USB-C, כך שלא תצטרכו להיסחב עם כבלים נוספים בשביל להטעין אותו.

בגזרת המחיר  מי שרכש מסין ימשיך לרכוש מסין, משום ששם במחיר ההשקה האוזניות עלו רק כ-60 דולר (כ-220 שקלים), אבל בארץ הן יעלו  500 שקלים.

לצד ההגעה לישראל שיאומי הכריזה על השקת אוזניות אלחוטיות נוספות והרבה יותר זולות תחת המותג רדמי:  אוזניות TWS נטולות חוטים מהמותג Redmi של החברה עם משטח מגע המשמש לשליטה, זמן שימוש של 4 שעות ומחיר זול של כ~50 שקלים בלבד. אלו נראות כמו אוזניות שיאומי אייירדוטס רק בצבע שחור.

האוזניות החדשות יגיעו בטכנולוגיית ה-TWS ( המספקת אות אודיו עצמאי לכל אוזניה בנפרד עם שבב RTL8763BFR בתקן Bluetooth 5.0 לחיבור האוזניות, כאשר כל אוזניה תכיל משטח מגע זעיר שיאפשר לשלוט על פעולות שונות במכשיר הסלולרי, דוגמת הפעלה של מוזיקה או מענה וסיום שיחות טלפון.

אוזניות ה-Redmi AirDots יהיו זמינות למכירה בסין החל מה-9 באפריל

אוזניות איירפודס החדשות – מה צפוי לנו

אוזניות – איך בוחרים, כמה עולה

אוזניות איירפודס – כדאי או מסוכן?