מובייל וגאדג'טים    

איך לשלוח תמונות ווואטסאפ באיכות טובה

מעודכן ל-07/2019

לוואטסאפ הרבה יתרונות, בתחום שליחת מסמכים ותמונות דרך הצ'אט. זה פשוט וקל, אבל יש בעיה: כששולחים תמונה בווטסאפ בשיחה  או בקבוצה, איכותה נמוכה, כדי לאפשר העברה במהירות גבוהה, משום שיש בה רכיב שדוחס את התמונות. עם זאת, אפשר לעקוף את רכיב זה.

באפיליקציית אנדרואיד  תצטרכו  לשנות את הסיומת של הקובץ ל-DOC או ל-PDF לפני השליחה. איך עושים את זה? ניגשים לאפליקציית מנהל הקבצים של המכשיר.כיוון שווטסאפ לא מבינה כלום היא תחשוב שהקובץ הוא לא תמונה ופשוט לא תדחוס אותו,אבל צריך להגיד לנמען שיפתח אותו  כתמונה או להגדירו ככקובץ שנפתח דרך אפליקציית הגלריה.

גם אם תצרפו את התמונה דרך "מסמכים" ולא בגלריה תוכלו לצפות בכל הקבצים כולם. אם תבחרו בתמונה דרך רשימה זו, לא יתבצע הכיווץ האוטומטי.

 באייפון של אפל כמו תמיד זה יורת מסובך.  קודם כול צריך לשמור את התמונה באפליקציית ניהול הקבצים, או בתיקייה ייעודית ולא ביישום התמונות.  אפשר גם להשתמש בתיקיית המסמכים של וורד.  מה עושים עכשיו? נכנסים לווטסאפ ומחפשים את איש הקשר למשלוח. לוחצים על אייקון הפלוס להוספה ובוחרים במסמך. אז בוחרים את התמונה וזהו,  היא לא נדחסת ולא כלום.

בוואטאסאפ ווב  אנחנו עובדים כמו באנדרואיד: לוחצים על אייקון המהדק, בוחרים מסמכים ושולחים את התמונה כמסמך.

ואיך זה עובד עם סרטונים?

זה עובד גם עם סרטונים, אבל סרטונים בגודל מלא יכולים להגיע למאות מגה-בייטים לכן לא רצוי לשלוח קבצים כאלו גדולים על בסיס תקשורת המובייל, ועדיף להשתמש בחיבור WiFi.

איך יודעים אם תמונה חדה מספיק

מלבד מראה עיניים  כל התמונות המצולמות במצלמה האחורית של הטלפון, אמורות להיות עם רזולוציה מספקת. בוואטספ גודל תמונה של קבוצה צריך להיות לפחות 192 פיקסלים על 192 פיקסלים. כך גם תמונת פרופיל אישי או עסקי. תמונה משלוח לפי רזולוציית המכשיר.

אם אתם מעוניים בגרסת הדפסה הפיקסלים אמורים להיות 960X960.

עבור תמונה לאתר שתעלה מהר צריך מקסימום 100KB לתמונה זיכרון. תמונה רגילה באתר – רוחב 800 פיקסל.
תמונה שמתפרסת על כל רוחב העמוד (כמו תמונה לסליידר דף הבית) – רוחב 1920 פיקסל

בפייסבוק: רוחב: 820 פיקסלים גובה: 312 פיקסלים  בסלולרי מוצג רוחב 640 וגובה 360 פיקסלים. מומלץ להשתמש בתמונה בגודל 820×462 שתוצג כולה בסלולרי, ותיחתך למעלה ולמטה במחשבים (75 פיקסל מכל כיווןן)

באינסטגרם גודל תמונת פרופיל היא 152 פיקסלים על 152 פיקסלים. התמונה המוקטנת תוצג כ- 32 פיקסלים על 32 פיקסלים. בפוסט תמונה מומלץ להעלות תמונה ברוחב 1080 פיקסלים ובגובה 1080 פיקסלים .בעמוד העסקי, הרוחב הוא 302 פיקסלים וכאשר מגדילים את התמונה היא מוצגת 600 פיקסלים. בעמוד הראשי, הרוחב הוא 600 פיקסלים. גודל סטורי באינסטגרם צריך להיות ברוחב 1080 פיקסלים ובגובה 1920 פיקסלים

וואטסאפ לעסקים – המדריך שיקל על שירות הלקוחות שלכם

בנק לאומי בוואטסאפ – משיק שירות באפליקציה

איך לשלוח וואטסאפ לאדם שלא ברשימת אנשי הקשר