מובייל וגאדג'טים    

איך לשמור צילומי מסך בלי להעמיס על הדסקטופ

וגם איך לשמור כתבה ארוכה

אם אתם נוהגים לצלם צילומי מסך רבים באמצעות הפרינטסקרין  או המק והדסקטופ שלכם מפוצץ, בעיקר אם יש לכם מק, אז יש כלי אינטרנטי בשם Snaggy מאפשר לכם ללכוד צילום מסך של כל חלון ולשתף בקלות, מבלי לשמור אותו על המחשב. איך עושים את זה??

עבור משתמשי מק: גשו לחלון/טאב שוצים לצלם; לחצו Shift + Ctrl + Command + 3; היכנסו לאתר של Snaggy; הדביקו את התמונה שצילמתם באמצעות הלחצנים Command + V, וזהו. אם אתם רוצים לשתף רק בחלק מאוד ספציפי בעמוד – Shift + Ctrl + Command + 4.

עבור  Windows: גשו לחלון/טאב שאותו אתם רוצים לצלם; לחצו Alt + Print Screen; היכנסו ל- Snaggy; הדביקו את התמונה שצילמתם באמצעות הלחצנים Ctrl + V.

כך תוכלו לראות את התמונה שצילמתם עם לינק ישיר שתוכלו לשתף, יתר על כן אפשר לערוך את התמונה ולהוסיף לה טקסט. אם ממש תרצו, תוכלו גם לשמור אותה למחשב.

צילום מסך של כתבות ארוכות

אם אתם רוצים לצלם בכרום או בפיירפוקס צילום של כתבות או התכתבויות ארוכות ולא רק מה שעל גבי המסך יש תוסף הנקרא FireShot. המתאים לכל סוגי הדפדפנים:וניתן להוריד אותו בחינם מאחת החנויות המקוונות.

אז כדי לצלם אתרי אינטנרט שלמים או התכתבויות ארוכות באמצעות הדפדפן של גוגל כרום בצעו את השלבים הבאים:

1. הורידו והתקינו בדפדפן את התוסף FireShot מחנות האינטרנט של כרום.

 

התקנת התוסף בדפדפן גוגל כרום

2. הגיעו לאתר או להתכתבות שאותם אתם מעוניינים לצלם –> לחצו על סמל התוסף FireShot אשר ממוקם ליד שורת הכתובת בדפדפן גוגל כרום ובתפריט שנפתח בחרו באפשרות Capture entire page.

 

צילום מסך של כל עמוד האינטרנט

3. לאחר שצילום המסך יתבצע ייפתח חלון חדש המכיל מספר אפשרויות –> בחרו באפשרות Save as Image כדי לשמור את צילום המסך כתמונה או בחרו באפשרות Save to PDF כדי לשמור את צילום המסך כקובץ PDF –> לאחר מכן בחרו את התיקייה שבה יישמר צילום המסך ולחצו על שמור.

 

הקליקו על Save as Image

לאחר שתפתחו את קובץ התמונה של צילום המסך תצטרכו להגדיל את התמונה באמצעות אפשרות הזום שנמצאת בעורך התמונות של חלונות או באמצעות כל תוכנה אחרת שבאמצעותה אתם צופים בתמונות במחשב שלכם.

מה צריך לבדוק כשבוחרים טלוויזיה חדשה – טכנולוגיה , מסך, גודל, מחיר ועוד כמה דברים