חדשות    

אינפיניטי מבית מטריקס עוברת להכשרה להייטק מרחוק – ללא עלות

חיים-גרון-קרדיט-אריאל-בשור

עקב המשבר בעקבות התפשטות הקורונה סטודנטים עובדים רבים מענף התיירות, המסעדנות והפנאי ורבים נוספים נמצאים באבטלה זמנית עד להודעה חדשה.  לחלק מהסטודנטים  הוקפאו הלימודים. תקופת  המשבר  היא זמן טוב לחזק מיומנויות שונות ובעיקר יכולות שיהיה צורך בהן הן בזמן המשבר והן בשוך המשבר.

לצד החוויה המבלבלת של אי הוודאות, תקופת זמן זו מהווה הזדמנות אידיאלית להשקיע בהכשרה מקצועית והעצמת הכישורים האישיים. חברת  Infinity Labs R&Dמבית Matrix מציעה פתרון לעובדים שאיבדו את מקום עבודתם ולסטודנטים. החברה המירה את תוכנית ההכשרה הייחודית שלה לפורמט מקוון וכעת כשמיליוני ישראלים נמנעים מהמרחב הציבורי, מציעה Infinity הכשרה מרחוק ללא עלות במשך שבעה חודשים, שבסיומה יוכלו המשתתפים ליהנות מקריירה מובטחת ולהשתלב בתעשיית ההייטק.

המתאימים לתכנית יעברו הכשרה אינטנסיבית, אשר מעמיקה בתיאוריות וביסודות עקרונות פיתוח תוכנה ומקנה כישורים נחוצים להתמודדות עם עולמות הפיתוח. ההכשרה מתבצעת בקבוצות קטנות במעבדות לימוד מקוונות. הלמידה תתקיים בעזרת אפליקציה ללמידה מרחוק –Brain Fuel, שפותחה פנימית במרכז הפיתוח של Infinity Labs על-ידי המנטורים של החברה. האפליקציה כוללת מערכות בטכנולוגיות אינטרנט מתקדמות ונתמכת בכל מערכות ההפעלה וממשקי המשתמש.

בסיומה של התכנית, בוגריה של Infinity יוצאים אל שוק ההייטק ומשתלבים במגוון תפקידי פיתוח תוכנה הדורשים בוגרי תואר ראשון במדעי המחשב עם שלוש שנות ניסיון, כשהם מרוויחים את כל התנאים הנלווים המבוקשים שתחום ההייטק מביא עימו. משנת 2014 ועד היום שילבה Infinity בתעשיית ההייטק 1,000 עובדי הייטק חדשים.

אמנם המשק סופג כעת מכה כואבת, אך נדמה שתעשיית ההייטק מצליחה להציג יציבות מסוימת למרות הכל. מבדיקה שערכה החברה בקרב עשרות חברות בינלאומיות המגייסות את בוגריה, עולה נתון מעניין הממצב את תחום ההייטק ככזה שנחשב לאחד המקצועות היציבים בתעשייה. לפיו, 89% מהחברות הללו מאפשרות לעובדים לבצע פיתוח תוכנה און ליין מהבית, דבר שעולה בקנה אחד עם היכולת להמשיך ולעבוד בתחום גם בעתות משבר, כאשר נכפה על עובדים רבים לעבוד מהבית.

ב-Infinity Labs מאמינים כי דווקא ברגעים אלו של משבר ואי וודאות יש מקום להשקעה של כל אחד ואחת בהתפתחות האישית והמקצועית שלהם. ולכן, מי שיקבל היום את ההחלטה להצטרף לתוכנית ימצא את עצמו כבר בעוד כשבעה חודשים עם אופציות רחבות להשתלב בתעשייה הכי צומחת ודינאמית במקצוע בינלאומי מתגמל, אשר יספק שקט ובטחון תעסוקתי לאחר שיחלוף המשבר הנוכחי.

חיים גרון, מנכ"ל משותף ומייסד Infinity Labs R&D: "אנו מזמינים את כל מי שחווים כעת תקופה מבלבלת להצטרף למסלול הכשרה והסבה פרקטי וממוקד לצרכי התעשייה, המבטיח קריירה לטווח הרחוק בתחום ההייטק. כל משתתף שיצטרף לתכנית יוכל ליהנות משיטת לימוד ייחודית שפיתחנו, מתודולוגיות הכשרה שהוכיחו את עצמן, וליווי צמוד של צוות מנטורים מוכשר. זה הזמן לחשב מסלול מחדש ולהבין שבעולם מודרני קיימות אלטרנטיבות ותהליכים מהירים ודינאמיים לביצוע שינויים מהותיים בחיים והשגת קריירה יציבה".

למדריכים נוספים על לימודים:

ניהול קמפיין PPC – לימודים וקריירה

קורס נגרות – איפה לומדים, כמה עולה, כמה מרוויחים

לימודי מנהל עסקים וכלכלה – יש מה לעשות עם זה?