מובייל וגאדג'טים    

ארבע אפליקציות לשדרוג הסמארטפון

iphone

מעודכן ל-05/2019

דרופ – אפליקציית כלבו

דרופ  היא מעין אפליקציית כלבו: היא מאפשרת לחסום שיחות, לאחד אנשי קשר כפולים, לקבוע התראות לפי אנשי קשר מסוימים ולהקליט שיחות. יתר על כן, אם אחד מאנשי הקשר שלכם משתמשב דרופ, תוכלו לשלוח לו אנימציית גיף בכל פעם שתחייגו אליו.

לשמירה על פרטיות: Firefox Focus

מדובר בגרסה של פיירפוקס מבית מוזילה , אלא שנועד להתמקד בפרטיות. הדפדפן שוקל 4 מגה בלבד, ואין בו פונקציות כמו אתרים מועדפים או גלישה בחלוניות. במקום זאת, הוא מספק גלישה במצב פרטיות, מונע מאתרים שונים לעקוב אחרי המשתמשים, וכולל אפשרות למחיקת כל היסטוריית הגלישה בלחיצה אחת.

פלינקס – לפתוח את כל הלינקים יחד

פלינקס מאפשר לפתוח את הלינקים מכל מקום כבועה קטנה בצד המסך, ולתת לעמודים להיטען ברקע, עד שתחליטו להכנס אליהם. מי שרגיל לפתוח המון קישורים מהמייל, מהפיד, ומצ'אטים שונים, יכול להיעזר בתוכנה הזאת כדי לא לדלג בין אפליקציות באופן בלתי פוסק. הדפדפן מציג מאמרים וטקסטים ארוכים בצורה נוחה לקריאה, ויש לו גם אפשרות לעבור בין מצב יום ומצב לילה.

 Omni Notes – לסדר את הנוטס

אומני נוטס היא אפליקציית פתקים מסודרת שמציגה את כל הפתקים זה מתחת לזה, בצורה אחידה. היא מאפשרת למיין אותם לפי קטגוריות ותגיות, ולאחד פתקים. בנוסף, ניתן ליצור רשימות ולצרף תמונות. האפליקציה מציעה גם פיצ'רים של ציור ושרטוט באופן שמספק תוצאה סופית נקייה ומסודרת.

 Contacts, Dialer, Phone & Call Block by Simpler

 

האפליקציה מאפשרת לנקות את רשימת אנשי הקשר ולזהות באופן אוטומטי רישומים כפולים, ותומכת בגיבוי של כל אנשי הקשר למכשיר או יצוא שלהם כמעט לכל אפליקציה שתרצו. נוסף על כך, היא מאפשרת לשלוח הודעות קבוצתיות, לחסום שיחות ולעבור בקלות מחיוג לאנשי קשר לפי מספר טלפון לחיפוש לפי שם.

שש אפליקציות לנסיעה בטוחה ומהנה

מהן אפליקציות האנטי-וירוס האמינות, ואיך להימנע מווירוסים

האפליקציות שעוזרות לטפל בכלב