מובייל וגאדג'טים    

בזק משיקה את הדור החדש של הבית החכם

מעודכן ל-08/2020

השירות החדש כולל ניהול גלאים ומתגים חכמים, בהם מצלמה חכמה, גלאי מזגן, מתג דוד ומתגי תאורה ■ כבר היום 30% מהבתים בישראל הם בתים חכמים

חברת בזק השיקה היום (רביעי) את שירות Be Home 2.0, הדור החדש של שירות הבית החכם, בשיתוף עם חברת Alarm.com העולמית. השירות המופעל באמצעות אפליקציה ייעודית מאפשר לנהל מגוון גלאים ומתגים חכמים ולעקוב מרחוק אחר הנעשה בבית.

שירות הבית החכם החדש מחליף את השירות שהשיקה חברת בזק עוד ב-2015, שהתבסס על נתב ה-Be החכם של החברה. בזק היא החברה הראשונה שהשיקה בארץ שירות מסוג זה. השירות החדש מנוהל באמצעות אפליקציה חכמה שיודעת לחבר בין כלל הגלאים וליצור ביניהם מערכת גומלין, כך שכל אחד יכול להיות הטריגר שמפעיל את האחר. כך ניתן להגדיר תרחישים ולקבוע מראש פעולות שיתקיימו באופן אוטומטי, תוך ניהול הרכיבים החכמים  באמצעות אפליקציה בעלת ממשק פשוט ובעברית.

דמי השימוש החודשיים של השירות הם 14.90 שקלים בחודש, ולכך נוספת עלות גלאים ומתגים לפי בחירת הלקוח. במסגרת השירות, בזק מציעה למכירה מבחר רחב של גלאים ומתגים חשמליים חכמים, בהם:  מצלמה חכמה, גלאי מזגן, גלאי הצפה, גלאי תנועה, גלאי דלת/ חלון, מתג תריס, מתג דוד ומתג תאורה. בזק מציעה את הגלאים למכירה בפריסה של 36 תשלומים, וטווח המחירים עומד על 9.90 – 14.90 שקלים לחודש.

לקראת השקת השירות, בזק מציעה חבילה מוזלת הכוללת מצלמה, מתג למזגן ושלושה גלאי אבטחה לבחירת הלקוח (הצפה, דלת ותנועה). החבילה כוללת גם שירותי תמיכה והתקנה על ידי טכנאי בזק מוסמך, וכן את התקנת האפליקציה והגדרת התרחישים הרצויים לפי צרכיו של הלקוח ובביתו. מחיר החבילה עומד על 54.90 שקלים, בפריסה של 36 תשלומים חודשיים. לאחר 3 שנים, עלות השירות תעמוד על 14.90 שקלים בלבד לחודש.

השקת השירות החדש מצטרפת לשורה של מהלכים שביצעה חברת בזק לאחרונה, כחלק מאסטרטגיה לחיזוק ושיפור חווית האינטרנט בבית הלקוח. תחילה הושק נתב ה-Be, יחד עם הגנת סייבר מובנית. בשלב השני השיקה בזק סדרת מוצרים, Bspot ו-Be Mesh, לשיפור כיסוי ה – WIFI בבית. היום שירות הבית החכם המוטמע בתוך נתב ה-Be הופך את הבית עצמו לדיגיטלי וחכם. השירות החדש מושק בשלב שבו כ-450 אלף מלקוחות האינטרנט של בזק הם בעלי נתב Be, המשמש כ"מוח" וכשער הכניסה לחיים הדיגיטליים בבית.

השירות החדש הוא פרי שיתוף פעולה של בזק עם חברת Alarm.com, מחברות ה-IOT  המובילות והגדולות בעולם. חברת Alarm.com מספקת שירותים ל-6 מיליון משקי בית ומתפעלת כ-100 מיליון מכשירים מחוברים, ב-42 מדינות בעולם.

הגאדג'טים הכי חכמים לבית – האם צריך אותם?