חדשות    

בחנוכה יתוגברו תחנות הרכבת. רכבת ישראל: "הגיעו מוקדם לתחנה"

צילום אוויר רכבת ישראל

התגובה של רכבת ישראל לעומסים בחג: בחנוכה תתוגבר תנועת הרכבות בכל רחבי הארץ וכן יתוגברו תחנות רבות, ובהן תחנת ת"א האוניברסיטה הסמוכה למרכז הירידים;  לאור אירועי החג הרבים צפויים עומסים גדולים בכלל הרכבות בדגש על תחנות ת"א האוניברסיטה ות"א השלום; "לציבור הנוסעים מומלץ לפרוס את שעות הנסיעה גם אל שעות הצהריים ולהקדים את זמן ההגעה לתחנות", אומרים ברכבת ישראל.

 כדי לענות על הביקושים הצפויים מתגברת רכבת ישראל את תנועת הרכבות, מאריכה את מסלולן של רכבות רבות מתל אביב לבאר שבע, חיפה ונהריה, ואף הקימה בשיתוף המשטרה מערך לטיפול בעומסים והכוונתם לאירועי החג,  לצורך שירות מיטבי לנוסעים ושמירה על בטיחותם.

כחלק מההיערכות יתוגברו תחנות רבות ברחבי הארץ, ובהן כל תחנות תל אביב, בצוותי מנהלים, דיילים ומאבטחים. בתחנת ת"א האוניברסיטה אף הקימה רכבת ישראל אוהל בידוק ענק, אשר יסייע לזרימת הנוסעים הרבים אל אירועי החג במרכז הירידים.

בימים שלישי עד חמישי (24-26.12.19) וכן בימים ראשון עד שני (29-30.12.19) תתוגבר תנועת הרכבות ברחבי הארץ, בדגש על תחנת ת"א האוניברסיטה, ואל הרכבות הסדירות יתווספו 13 רכבות תגבור נוספות, אשר מסלולן יוארך גם אל תחנות נוספות.

ברכבת מדגישים כי ביום ראשון ה-29.12.19 צפויים עומסים כבדים ברכבות הבוקר אל תחנת ת"א האונ', בשל ריבוי מופעים המתקיימים בשעות השיא בוקר, וממליצים לנוסעים לשקול נסיעה באמצעי תחבורה ציבורית נוספים, או שילוב של רכבת ואוטובוס. עוד מציינים ברכבת ישראל כי בימי החג לא יופעל שירות מקומות שמורים.

רכבת ישראל – כדאי להשתמש? מהן התחנות? כמה זה עולה?

34 דקות מתל אביב לירושלים: קו הרכבת הישיר צפוי לצאת בשבוע הבא