מובייל וגאדג'טים    

בשורה לחובבות הקניות ברשת: פול אנד בר תמכור אונליין בישראל

מעודכן ל-03/2020

האתר הבינלאומי שפתחה הרשת מציג פריטים בעברית ומחירים בשקלים החברה מבטיחה משלוחים עד הבית תוך 7-3 ימי עבודה – בחינם לקונים ב-169.90 שקל ומעלה

רשת האופנה פול אנד בר (PULL & BEAR) מבית זארה השיקה חנות אונליין לישראלים. האתר פועל בכתובת pullandbear.com ובאפליקציה. הפריטים באתר מוצגים בעברית, המחירים נקובים בשקלים והמשלוחים זמינים ברחבי ישראל, כולל הגעה עם שליח עד הבית.

במהלך זה ישראל מצטרפת ל-30 מדינות בלבד שהחברה מפעילה בהן אתר אינטרנט. לרשת פול אנד בר למעלה מ-960 חנויות ב-76 שווקים בעולם. בין היתר: גרמניה, בלגיה, אוסטריה, ליטא, סין, דנמרק, סלובניה, שוויץ, אירלנד, איטליה, ארה"ב וטורקיה.

זארה ופול אנד בר שייכות לתאגיד האופנה אינטידקס הספרדי, שמפעיל בארץ, דרך חברת גוטקס מותגים, גם חנויות של זארה הום, מסימו דוטי, סטרווידריוס וברשקה, מותגים שעדיין לא זמינים לקנייה אונליין בישראל.

האתר מציג את מלוא הקולקציות לנשים וגברים, שזמינות ב-24 חנויות המותג בישראל, לצד פריטים בלעדיים לאתר שניתן לרכוש רק באונליין. התשלום מתבצע בכרטיסי אשראי, אך אין אפשרות לתשלום בפייפאל.

החברה מתחייבת לזמן משלוח של 7-3 ימי עבודה. עלות המשלוח עד הבית: 30 שקל, או חינם בקנייה מעל 169.90 שקל. עלות משלוח לסניפי החנות: חינם.

עיתוי השקת האתר, בשיאה של בהלת הקורונה, משחק ככל הנראה לידי מפעיליו. בציבור ניכרת תחושה של התעוררות בקניות באתרים הישראלים. הפאניקה והבלבול סביב סין ונושא הקורונה, בתוספת גל הקניות הצפוי לקראת חג הפסח, מביאים את האנשים לרכוש יותר מאתרים מקומיים.

לפי תקנון פול אנד בר, "ניתן לבטל הזמנה אונליין מתאריך ביצועה ועד 14 יום לאחר קבלת המוצר ולקבל החזר כספי". כמו כן, ניתן להחזיר את המוצרים עם חשבונית או קבלה אלקטרונית מ-15 יום ועד 30 יום לאחר קבלת ההזמנה ולקבל זיכוי לאתר. אין אפשרות לשינוי ההזמנה כשהיא כבר בשלב מתקדם של הכנה.

כמו באתר זארה, לא ניתן להחליף פריטים דרך האתר, אלא רק להחזיר אותם ללא עלות ולערוך הזמנה נוספת. ניתן להחזיר את ההזמנה לחברה עם שליח – בחינם.

הורים וילדים בגיל העשרה ישמחו לגלות כי אתר פול אנד בר מציע קטגוריה ייעודית למתבגרים, פלח אוכלוסייה שלא מקבל מענה ברוב רשתות האופנה. הדבר נותן פתרון לטווח גילים שאין לו מגוון ברשתות, שמרביתן פונות לילדים או לקהל בוגר.

איך מסמנים מחיר: תכירו את החוק שהרשתות הישראליות מנסות להסתיר

אפליקציית זארה – חנות אונליין בישראל