ג'יי פי מורגן ברווח שיא הרבעון: 9 מיליארד דולר
שוק ההון    

ג'יי פי מורגן ברווח שיא הרבעון: 9 מיליארד דולר

הרווח של בנק ההשקעות עלה ב-5% ל-9 מיליארד דולר לעומת התקופה המקבילה, ההכנסות עלו ב-5% ל-30 מיליארד דולר

ג'יי.פי.מורגן צ'ייס,תאגיד הבנקאות האמריקני, דיווח על רווחי שיא ברבעון הראשון, וההכנסות אף עקפו את תחזיות האנליסטים, בשל שיעורי הריבית הגבוהים יותר. בשנה שעברה הפדרל ריזרב העלה את הריבית ארבע פעמים.

מבחינת רווח, הבנק הרוויח 3.5 מיליארד דולר ממסחר באג"ח וכ-2- מיליארד דולר ממסחר במניות. הסיבות הן עליות הריבית בשנה שעברה, הבנק דיווח כי ההכנסה נטו מריבית ,עלתה ב-9% ל-14.5 מיליארד דולר.
"רשמנו הכנסות שיא וגם שיא ברווח הנקי, הפגנו ביצועים חזקים בכל החטיבות העיקריות שלנו והצגנו סביבה יצרנית יותר", מסר בתגובה המנכ"ל ג'יימי דיימון. "אפילו עם חוסר ודאות גיאופוליטי בחלקים מהעולם, הכלכלה האמריקאית ממשיכה לצמוח, שיעורי התעסוקה וההכנסות עולים, האינפלציה מתונה, שוקי ההון בריאים ואמון הצרכנים והעסקים נותר גבוה".

ג'י פי מורגן צ'ייס (באנגלית: JPMorgan Chase) הוא תאגיד בנקאי אמריקאי רב-לאומי הפעיל בתחום ניירות ערך, השקעות ובנקאות קמעונאית. זהו הבנק הגדול בארצות הברית לפי שווי נכסיו.

החברה היא ספק עיקרי של שירותים פיננסיים, עם נכסים של כ-2 טריליון דולר. ועל פי מגזין פורבס היא החברה הציבורית הגדולה בעולם. קרן הגידור של החברה היא אחת מקרנות הגידור הגדולות בארצות הברית. ג'יי פי מורגן צ'ייס הוקמה בשנת 2000, כאשר בנק צ'ייס מנהטן התמזג עם בית ההשקעות והבנק המסחרי JP Morgan & Co שהוקם על ידי ג'יי. פי. מורגן במאה ה-19.

איך גיימינג יעזור לכם להתקבל לג'יי פי מורגן

גיי.פי מורגן ברמז עבה למשקיעים: צפויה האטה