שוק ההון    

גלובל פייננס: בנק דיסקונט הוא הבנק הדיגיטלי הטוב ביותר

המגזין הכלכלי גלובל פייננס בחר בדיסקונט לבנק הדיגיטלי הטוב ביותר בישראל לשנת 2019 בארבע קטגוריות: הבנק הדיגיטלי הטוב ביותר ללקוחות הפרטיים, הבנק הדיגיטלי הטוב ביותר לעסקים, הבנק הטוב ביותר בשירותי ניהול מזומן והבנק החדשני ביותר בישראל.

פאנל של שופטים מרחבי העולם המובילים בתחום הבנקאות, הייעוץ והטכנולוגיה בחרו בדיסקונט. המדדים שנבדקו הם אסטרטגיה לשיווק, שירות והצעת הערך בתחומי הדיגיטל, בדגש על חדשנות ומצוינות בתחום. דיסקונט זכה בעיקר בזכות העיצוב וחוויית המשתמש באפליקציה ובאתר הבנק.

"אנו גאים ומודים על הבחירה בדיסקונט", אמר אריק פרישמן, סמנכ"ל הבנק וראש חטיבת דיגיטל ודאטה, "הזכייה מטעם Global Finance מבטאת הלכה למעשה את המהפכה שאנו מובילים בשנים האחרונות, במגוון ערוצי השירות ובדיגיטל. המחויבות שלנו להיות הבנק הטוב ביותר ללקוחותינו היא נר לרגלינו ופרס זה מוכיח שאנחנו בדרך הנכונה".

מגזין Global Finance הוקם בשנת 1987 והוא מופץ ל-50 אלף מנויים ב-188 מדינות. על קוראיו נמנים קובעי האסטרטגיה ומקבלי החלטות של המוסדות הפיננסיים והחברות מהמובילים בעולם.

בשורה טובה גם לאי.די.בי של דיסקונט

בתוך כך מנכ"ל בנק אי.די.בי ניו יורק שבבעלות דיסקונט  סיכם את המחצית הראשונה של 2019 עם רווח נקי של כ-25.7 מיליון דולר ברבעון השני. זאת, "בדומה לרבעון המקביל אשתקד", על פי דיווח הבנק, ובעוד שהאשראי שהבנק העמיד ללקוחותיו עמד במקום במלך הרבעון השני, ונותר סביב רמה של כ-6.4 מיליארד דולר – סכום שמצביע על צמיחה בשנתיים האחרונות.

לוין, שנבחר לאחרונה למנכ"ל דיסקונט במקום לילך אשר טופילסקי, ייכנס לתפקידו לאחר שיקבל את אישור בנק ישראל. הוא מנהל את "הבנק הישראלי הגדול ביותר בארה"ב", כדברי דיסקונט, שמציג ברבעון השני השנה גידול של יותר מ-2% בפיקדונות הציבור, שהסתכמו בסוף יוני בכ-8.2 מיליארד שקל.

אורי לוין – ממקינזי עד ניהול דיסקונט

לילך אשר-טופילסקי – משיקום דיסקונט לפרישה למגזר הפרטי