חדשות    

גם כאל מצטרפת לשירות לקוחות בוואטסאפ

כאל

המהלך הוא חלק מתוכנית כוללת להשקעה בחדשנות המסתכמת ב-7 מיליון שקל

כאל, שבבעלות דיסקונט והבינלאומי ושבניהולו של לוי הלוי, הודיעה כי הכניסה לפעילותה "ערוץ שירות לקוחות באמצעות אפליקציית המסרים וואטסאפ".

המהלך הוא חלק ממסגרת הכפלת היקף ההשקעה של החברה ב"חדשנות טכנולוגית בשירות ותקשורת אפקטיבית עם הלקוחות". היקף ההשקעה שמתוכנן להסתכם ב-2019 בכ-7 מיליון שקל, פי שניים לעומת הסכום שהשקיעה כאל ב-2018. בחברה מוסרים כי "לקוחות החברה יוכלו לפנות ולהתכתב עם נציג שירות אנושי ללא צורך להתקשר". עוד אומרים בכאל כי השירות בערוץ יהיה "שירות מלא וכולל לכלל שירותי החברה"כולל המוקד הטלפוני. השירות יוחל בהדרגה בשבועות הקרובים.

מדובר במהפך ענקי ובו יותר ויותר חברות נותנות מענה ללקוחות דרך הוואטסאפ והופכות לזמינות יותר. על כך אמרה המפקחת על הבנקים בכנס הדירקטורים השנתי כי "עידן הדיגיטל והאוטומציה שינה את חיינו ואת חיי החברות השונות במשק. חברות מענפים רבים מושפעות ויושפעו מהמהפכה הדיגיטלית-טכנולוגית: בתחום הקמעונאות, התקשורת, התיירות, התעשייה, הרפואה, ובתחום הפיננסים והבנקאות". כמו כן אמרה "הסיכון הגדול שנוצר לחברות עקב המהפכה הדיגיטלית הוא שמי שלא ישתנה פשוט לא יהיה. בתרחיש קצת פחות חמור, מי שלא ישתנה, יחווה פגיעה משמעותית", ציינה."השינוי שנגזר מהמהפכה הטכנולוגית-דיגיטלית אינו רק טכנולוגי: הוא הוליסטי, ונוגע גם בעובדי החברה וגם בלקוחות החברה".

לאחרונה דיווחנו  שגם כרטיס הביטוח לנסיעות לחו"ל פספורט קארד מצטרף למהפכת הוואטסאפ עם שירות לקוחות דרך פלטפורמה זו.  בכך הן מצטרפות לחברות הסלולר כמו יופון ופלאפון שאף הן הודיעו השנה על שירות לקוחות בוואטסאפ ולחברת הביטוח הראל שהודיעה כי בקרוב יהיה אפשר לשלוח תביעות בוואטסאפ. נראה כי המוקדים הטלפוניים הופכים למיושנים יותר ויותר וכי בקרוב מאוד הם ייראו לנו מיושנים כמו נערי מעליות או מוקדניות מרכזיה בסרטים הישנים.

חברת PassportCard תספק ביטוח באמצעות וואטסאפ

וואטסאפ הודיעה: נפסיק לתמוך במכשירים בני יותר משלוש שנים