חדשות    

דקתלון תפתח סניף בביג בב"ש; החנות תפתח במהלך 2020 כחלק מהרחבת המתחם

DECATHLON ענקית קמעונאות הספורט הצרפתית, חתמה על הסכם לפתיחת החנות  החמישית שלה בישראל במתחם בביג בבאר שבע. החנות אמורה להיפתח במהלך 2020 כחלק מההרחבה העתידית של ביג באר שבע ותשתרע על שטח של כ-3,150 מ"ר. מדקתלון נמסר כי הקמת החנות נועדה לתת מענה לביקוש גם בקרב תושבי הדרום למוצרי Decathlon בישראל. החנות בבאר שבע, תצטרף לחנות הראשונה של Decathlon שנפתחה לפני כשנה בראשון לציון ולחנויות העתידות להיפתח בביג קריות, כפר סבא ותל אביב ותכלול מחלקות בתחומי הספורט השונים ומגוון רחב של מוצרי ספורט ייחודיים וטכנולוגיים.

Decathlon שכרה לאחרונה שטח להקמת מרלו"ג באשדוד, מחסן לוגיסטי שידאג וירכז את כל השירותים הלוגיסטיים של החנות הפועלת במתחם G בראשון לציון ושל החנויות שעתידות להיפתח. פתיחת המחסנים יאפשרו לחברה גמישות בכל הקשור למלאי ויאפשרו זמינות של הסחורה בחנויות ובאתר לטובת הלקוחות שלה.

Decathlon פתחה את הסניף הראשון בישראל בספטמבר 2017, בראשון לציון. בכך הפכה ישראל למדינה ה-34 בה פותחת הרשת חנויות.

Decathlon נוסדה בשנת 1976 בעיירה אנגלו הנמצאת ליד ליל שבצרפת ומונה כיום כ-1388 סניפים ב-42 מדינות. לחברה כ-85 אלף אנשי צוות ברחבי העולם.

מרכז BIG באר שבע הינו מרכז פתוח בהתאם לקונספט ה"פאוור סנטר" המוכר באירופה וארה"ב. המרכז מכיל 31,000 מ"ר שטחי מסחר ומשתרע על פני 77 דונם.

המרכז הוקם בשנת 1997 והינו המרכז הראשון של קבוצת BIG . המרכז בנוי מ-7 מבנים ומינימול ומנוהל באופן מלא ע"י קבוצת BIG .

קבוצת ביג, בבעלותם של האחים יהודה ורוני נפתלי, מנהלת ומפתחת של נדל"ן מניב בישראל, בארה"ב ובסרביה וכן עוסקת בייזום ופיתוח של קרקעות בבעלותה המלאה או החלקית בישראל ובסרביה.

ההכנסות של ביג ברבעון השני גדלו בכ-10% לסך של 193.9 מיליון שקל, לעומת כ-176.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ה- NOI של ביג ברבעון השני עלה בכ-7.2% לסך של כ-148.2 מיליון שקל, לעומת כ-138.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ה-FFO הריאלי לרבעון עלה בכ-6.3% לכ-83.3 מיליון שקל, לעומת כ-78.4 מיליון שקל  בתקופה המקבילה אשתקד.

בבעלותה של ביג 24 מרכזים מסחריים מניבים בישראל בשטח בנוי כולל של כ- 347 אלפי מ"ר, וכן שלושה מרכזי מסחר בפיתוח ושתי קרקעות לפיתוח עתידי.

ביג – גידול של 10% בהכנסות ל-194 מיליון שקל; תפוסה של 100% בישראל