מובייל וגאדג'טים    

הבשורה של נטפליקס: צפייה בחלק מהתכנים בחינם וללא מינוי

מעודכן ל-09/2020

ענקית הסטרימינג מנסה לגייס מנויים חדשים בדרך אטרקטיבית ופותחת סרטים וסדרות נבחרים לצפייה ללא תשלום וללא צורך בחשבון – וזאת ב-200 אזורים נבחרים, בהם ישראל

אם עדיין אין לכם מינוי בנטפליקס ואתם מעוניינים להתנסות ולדגום את התכנים לפני שאתם מתחייבים, ענקית הסטרימינג האמריקאית מציעה עכשיו דיל מיוחד בשבילכם: צפייה חינמית בפרקים ראשונים מסדרות וסרטים נבחרים מהקטלוג שלה. מדובר במהלך שיווקי שנועד לגייס מנויים חדשים והוא זמין ב-200 אזורים נבחרים, לרבות ישראל.

מנטפליקס לא נמסר לכמה זמן יישארו התכנים פתוחים לצפייה ללא תשלום, וייתכן כי מדובר במהלך ארוך טווח. נכון לעכשיו, מי שרוצה לקבל טעימה מהתכנים יכול להגיע לפרקים ולסרטים החינמיים באמצעות קישור ייעודי, להפעיל ולצפות בהם, ללא התחייבות וללא צורך בהרשמה.

השקת המבצע בתקופה זו מפתיעה למדי, שכן התפרצות הקורונה וההסתגרות בבתים הקפיצו את מספר המנויים של החברה וזו איננה זקוקה לפרסום. סקר שנערך לפני שנה הראה כי 4 מכל 10 ישראלים החזיק במינוי לשירותיה. כיום שיעור המנויים גבוה בהרבה, בעיקר משום שחלק גדול מספקיות הטלוויזיה מעניקות מינוי של כמה חודשים לשירות, לצד התכנים האחרים שלהן.

דובר נטפליקס אמר בריאיון לאתר TechCrunch: "אנו בוחנים מבצעים שיווקיים שונים כדי למשוך חברים חדשים ולהעניק להם חוויה נהדרת של נטפליקס".

אילו סרטים וסדרות נכללים ב"דיל" החינמי?

עם הסדרות והסרטים הזמינים לצפייה בחינם, נמניםStrange Things, Mystery, Elite, Bird When they see us, The two popes, Our planet ו-Grace and frankie.

אם אתם מנסים להבין איפה ה"קאץ'", נציין כי רק הפרק הראשון מבין הסדרות המוצעות זמין לצפייה בחינם, אולם הסרטים זמינים באורך מלא ובנטפליקס מבטיחים שהמבחר יתעדכן וישתנה באופן תדיר.

 איך ניתן לצפות בתוכן המוצע בחינם?

על מנת לצפות בסדרות ובסרטים, יש ללחוץ על קישור זה. הצפייה החינמית זמינה דרך הדפדפן בלבד. משתמשי האנדרואיד יכולים לפתוח את הדפדפן בסמארטפון ולצפות בתכנים, אך משתמשי iOS לא יוכלו לעשות זאת, בשל מגבלה מסיבה לא ברורה.

האיחוד האירופי מבקש מנטפליקס להוריד איכות שידור כדי להקל על העומס

נטפליקס מכה את התחזיות עם רווח של 587 מיליון דולר