חדשות    

היועץ המשפטי דחה פשרה בין אחוזת החוף לתובעים לקויי שמיעה

התובעים שדרשו הנגשת החניונים ללקויי שמיעה באמצעות מסרון או אמצעים אחרים הגיעו לפשרה עם החברה, אלא שהיועץ  המשפטי טוען שלא ניתן פיצוי אמיתי וכי הפעולות שנקטה החברה ממילא מחויבות בחוק 

בתביעה ייצוגית שהוגשה נגד חברת החניונים אחוזת החוף נטען ששירות ההניה בלילה, ובו יש אינטרקום במקום שומר, אינו נגיש ללקויי שמיעה, ולכן מהווה הפרת תקנות הנגישות.

ב-2015 הגיש המבקש את בקשת אישור התביעה הייצוגית נגד אחוזות החוף – וקבל כי על אחוזות החוף להנגיש את השירות בחניונים וצריכה לאפשר לתקשר עם מוקד אחוזות החוף באמצעות SMS או בדרך תקשורת אחרת המקלה על לקויי שמיעה.  אחוזות החוף ביקשה לדחות את הבקשה, משום שלטענתה היא השלימה בעקבות פניית המבקש את הנגשת האינטרקום כמה ימים לאחר שהוגשה בקשת האישור.

הצדדים הגיעו לפשרה לפפיה החברה מתחייבת להפעיל בכל החניונים שלה מכונות אוטמטיות עם מספר טלפון למסרון והנגשת החניונים. אלא שכעת היועץ המשפטי לממשלה דוחה את הפשרה. לטענתו, לא הוצע כל פיצוי לקבוצה התובעת וכי פעולות החברה שנעשות במסגרת הפשרה ממילא מחויבות בתקנות הנגישות.

מעו"ד ירון רייטר, ממשרד AYR עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ' ושות', המייצג את אחוזות החוף, נמסר כי "אחוזות החוף קיבלה את עמדת היועמ"ש ותמסור את תגובתה לבית המשפט"

פשרה בתביעה ייצוגית נגד חברות הביטוח: ישלמו 100 מיליון שקל שגבו כדמי ניהול

תביעה ייצוגית נגד כלל פנסיה וגמלהעלתה דמי ניהול בקופ ללא הודעה מראש