חדשות    

הכירו את קוויבי – אפליקציית הסטרימינג למילניאלז

הרבה מהחברות שהצטרפו לתחום הסטרימינג הן חברות  טכנולוגיה מובילות כמו אמזון, אפל ודיסני. פלטפורמה נוספת שמעוררת עניין רב  היא קוויבי, שהשקתה צפויה להתרחש באפריל השנה. בקוויבי מגדירים את עצמם כפלטפורמה למילניאלז,  ילידי 80-99, והיא אמורה להיות מתאימה לאופן שבו הם צורכים תוכן. מייסדי החברה הם מג ויטמן, לשעבר מנכ"לית חברת HP, וג'פרי קצנברג, מפיק סרטים, שהקים ומנהל את חברת DreamWork Animation. החברה גייסה מיליארד דולר ובין המשקיעים בה נמנים עשרה אולפנים הוליוודיים כמו דיסני, MGM ווורנר מדיה.

מייסדי קוויבי חשפו ב-CES, תערוכת הטכנולוגיה הגדולה בעולם, פרטים חדשים על השירות, על התכנים הצפויים בו ועל פיצ'רים חדשים. אחד הפיצ'רים מאפשר לצפות בתכנים בסמארטפון גם לאורך וגם לרוחב. המחיר הצפוי  5 דולרים למנוי עם פרסומות, ובמחיר של 8 דולרים למנוי ללא פרסומות.

קוויבי מפתחת פלטפורמה לצפייה בסדרות קצרצרות בטלפון הנייד, שנקראת על שם התוכניות שהיא תפיק ב"נגיסות זריזות" . אך מלבד היצירה של קטעים טלוויזיונים קצרים, החברה משתמשת בתכונות נוספות של הטלפונים הניידים, שמאפשרים צורה אחרת של אינטראקטיביות עם התכנים.

המייסדים סיפרו על הסדרה של סטיבן ספילברג, שאפשר לראות רק בחושך. הסמארטפון יודע מה המיקום של הצופה, מה השעה ומתי שוקעת השמש. כך נולדה הסדרה אפטר דארק של סטיבן ספילברג. מלבד ספילברג, בין השמות המוכרים שמשתתפים בתוכני הפלטפורמה הם קיפר סאת'רלנד, אידריס אלבה, טיירה בנקס ואחרים.

היכולת של הפלטפורמה מבוססת בין היתר גם על שיתוף פעולה של החברה עם גוגל. החברה משתמשת ב-CDM של גוגל קלאוד, טכנולוגיה שפותחה בעשור האחרון עבור יוטיוב ונועדה לשפר את חוויית הצפייה במובייל.אחד הפיצ'רים המגניבים שהוצגו הוא מצב פורטרט של המסך, שבו רואים את ההתרחשות מנקודת מבטה של הגיבורה, כלומר, את מסך הטלפון שלה – עליו היא מסתכלת בזמן ההתרחשות.

את השקתה הצפויה באפריל, החברה תבצע בשותפות עם חברת הסלולר T-Mobile בארה"ב, ותישען על היכולת לצפות בוידיאו באופן מהיר על גבי רשתות 5G. לאחר מכן מקווה החברה לחבור לחברות סלולר נוספות ולהפוך את הפלטפורמה לזמינה ברחבי העולם.

סטרימינג בישראל- איזה שירות הכי זול ומה הם מציעים?