חדשות    

המועדון של מחסני השוק עובר מישראכרט למקס

מחסני השוק, הרוכשת של רשת הקואופ שבקריסה, חתמה על הסכם להשקת כרטיס אשראי חדש עם מקס, לשעבר לאומי קארד. בכרטיס יינתנו הנחות בלעדיות בחנויות ובאתר הרשת, כולל בסניפי הקואופ, ואפשר לצבור נקודות על קניות בסניפי הרשתות.

מחסני השוק  מצטרפת לפוקס עם הכרטיס "דרים קארד"

עד היום למחסני השוק היה מועדון כרטיסי אשראי בשיתוף עם ישראכרט. כעת, כאמור, חתמה החברה על הסכם חדש עםמקס, וההסכם הוא לתקופה של כ-7 שנים.

בשנה הראשונה הכרטיס יהיה פטור מתשלום דמי כרטיס ויעניק הטבות ומבצעים הן ללקוחות מחסני השוק והן ללקוחות קואופ.

לפי מחסני השוק, למועדון הלקוחות של הרשת כיום כ-300 אלף לקוחות. שלום נעמן, בעלים ומנכ"ל של רשת מחסני השוק, מסר בהודעה לעיתונות: "אנו צופים כי מהלך זה יוביל לגידול משמעותי במועדון הלקוחות ובהיקפי המכירות במהלך 2019".

עוד מסרה החברה כי "הרשת עתידה להרחיב משמעותית את הנוכחות שלה באזורים בהם לא הייתה פעילה בעבר, כדוגמת השרון, ירושלים והסביבה".

רשת מחסני השוק נוסדה ב-1996 ומונה 66 סניפים. לאחרונה רכשה הרשת את רשת קואופ שנקלעה להקפאת הליכים לאחר שהגיעה לחובות בהיקף של כ-200 מיליון שקל. מחסני השוק נמצאת בבעלות ובשותפות שווה בין משפחת נעמן מבאר-שבע לבין משפחת כהן מנתיבות.

רון פאינרו, מנכ״ל מקס מבית לאומי קארד, מסר בהודעה לעיתונוץ: "אנו מאמינים שזה מנוע צמיחה נוסף עבורנו, שיאפשר לנו להגדיל את בסיס הלקוחות שלנו בצורה משמעותית".

כמה עולה מזון אורגני

איך מקס, לאומי קארד לשעבר, מפתה את הלקוחות