מובייל וגאדג'טים    

העדכונים של ויזו'אל סטודיו – סביבת הפיתוח של מיקרוסופט

 

מעודכן ל-04/2019

בין העדכונים של ויזו'ואל סטודיו: זיהוי שגיאות ותיקונן, זיהוי דפוסים ושיפור הדיבאגינג

בשורה למתכנתים: מיקרוסופט שיחררה רשמית את גירסת 2019 של ויז'ואל סטודיו, סביבת פיתוח מובילה מבית החברה, המאפשרת למתכנתים לפתח תוכניות מחשב ואתרי אינטרנט אינטראקטיביים .זוהי הפעם הראשונה שמיקרוסופט משחררת את הגירסה הציבורית לווינדוס ולמק במקביל. מה השינויים הצפויים?

 

כשמפעילים את גירסת 2019 של ויז׳ואל סטודיו, הדבר הראשון ששמים לב אליו הוא תפריט ההתחל החדש שמזכיר את תפריט ההתחל של אפליקציות אופיסב. החידוש הגדול הוא שכעת תוכלו להתחיל פרויקט ישירות משכפול של  Repositories מגיטהאב ופלטפורמות נוספות. אם תבחרו לפתוח פרויקט חדש, תוכלו להשתמש בפיצ׳ר החיפוש שמיקרוסופט מטמיעה בכל המוצרים שלה או להשתמש בפילטרים שונים כדי למצוא את הטמפלייט שאתם רוצים לעבוד איתו.

עוד חידוש מגניב הוא אינדיקטור קטן בדמות סימן קריאה בתחתית העורך, המופיע במקרה שגיאה או אזהרות בקוד ומציע כיצד לתקן. כדי להשתמש בו, לחצו קליק ימני עליו ותוכלו לעבור בין שגיאה לשגיאה. בנוסף, תוכלו להשתמש בכלי התיקון (שעליו אתם יכולים לשלוט בנפרד), שיתקן באופן אוטומטי שגיאות על פי החוקים שתציבו לו.

כמו כן, התפריט העליון של הסביבה צומצם, כדי להשאיר יותר מקום ל-Editor, ופחות לאייקונים שמישים פחות. פונקציית החיפוש של מיקרוסופט הוטמעה גם ברמת העריכה, כך שתוכלו לחפש פעולות מסוימות, להפעיל אותן ישירות במקום לחפש אותן בנבכי התפריטים, ואפילו לראות את קיצור הדרך שלהן, כדי שבפעם הבאה תוכלו לקצר עוד יותר את תהליך העבודה שלכם.

עוד שיפור הוא בדיבאגינג,  היעעיל יותר בעד  50% לטענת מיקרוסופט. כלי החיפוש של מיקרוסופט הוטמע גם כאן, כך שלא תצטרכו לחפש בין רשימות אינסופיות

מיקרוסופט מכירה את הדפוסים שלכם

מיקרוסופט הטמיעה (בתצוגה מקדימה בלבד כעת) את IntelliCode, כלי ה-AI של החברה, שממליץ על בסיס הדפוסים והספריות שאתם משתמשים בהם, וזאת בנוסף להמלצות אחרות המבוססות על אלפי פרויקטי קוד-פתוח אחרים. פיצ׳ר נוסף  שהוטמע באופן רשמי הוא Live Share, שיאפשר לצוות שלכם לעבוד ביחד על פרויקט ישירות מתוך האפליקציה, מבלי שתצטרכו להשתמש בכלים אחרים או לשכפל .

מובאיט, מיקרוסופט וטום טום מציגות: כלי ניווט המשלב תחבורה ציבורית, חניה וקורקינטים

תוצאות טובות למיקרוסופט – ההכנסות ב-3% מעל התחזית, הרווח ב-15% מעל הציפיות