מדריכי צרכנות    

הקפה של בתי קפה – כמה עולה, איפה זול ואיפה יקר

כחלון - לא שותה קפה
מעודכן ל-01/2019

על קפה לקחת תוכלו לשלם 5 שקלים או 12 שקלים, תלוי איפה אתם קונים 

קמתם בבוקר אפופים, עייפים ותשושים ולא הצלחתם להתחיל את היום, אתם כנראה צריכים קפה ומהר.

אם תרצו לשתות כוס קפה קטנה לקחת המחירים נעים בין 5 שקלים ברשתות קופיקס ושאר רשתות הקפה הזולות,  ל-12 שקל לכוס לקחת בבבית קפה יוקרתי יותר . אם אתם יותר טיפוסים של נס קפה, המחיר הנמוך יותר הוא 11 שקל בטווח הזול ו-17 שקל בטווח היקר.חובבי ההפוך והקפוצ'יניו ייהנו  מקפה זול אך לא איכותי ב-10 שקלים לכוס קטנה וב-14 שקל עבור קפה איכותי אך לא זול. אם חפצה נפשכם בכוס גדולה, המחיר הנמוך יותר הוא  13 שקל ובבתי הקפה היקרים תיפרדו מעשרים שקלים. אתם רק צריכים קפה אספרסו חזק ומהר? בטווח הנמוך תשלמו  8-שקלים ובטווח הגבוה 11 שקלים. אבל אם תכפילו את המנה תשלמו בטווח הנמוך 10 שקלים בבית קפה ו-14 שקלים בטווח הגבוה.

עזבו אתכם משמות איטלקיים של קפה? אני רוצה קפה בוץ. אם כך, תשלם בטווח הנמוך 8 שקלים ובטווח הגבוה 14 שקלים. מקווים שזה שווה את זה. על אייס קפה משלמים 19-22 שקלים. אם תוסיפו מאפה המחירים 29-18 שקל.

בבחינה לפי רשתות נגלה שקופיקס עדיין הכי זולים עם 5 שקלים לקפה לקחת, מעט מעליהם קפה קפה 6 שקלים, וקפה גרג 8 שקלים. בטווח הגבוה הכי יקר ארקפה 14 שקל, ואחריו לאביט ולנדוור עם 13 שקל, וקפה ג'ו וקפה הלל שניהם עם 11 שקלים.

אם בא לכם קפה הפוך, בשכונתיים רוב המחירים הם 13–12 שקל להפוך, בעיקר בתל אביב. בטווח הנמוך פיצרון בתל אביב עם 10 שקלים ובטווח הגבוה יותר בתל אביב 14 שקלים במסעדת אנססטיה. אחרי שהתעוררתם תבדקו מה נשאר לכם בארנק

הוצאות על קפה – האם הן הוצאות מוכרות? ומה עם אלו שבית הקפה הוא המשרד שלהם? הם בבעיה!

השוואת מחירי קפה נמס עלית

השוואת מחירי נסקפה טסטרס צ'ויס – איפה תמצאו את הקפה הזול ביותר?