חדשות    

וולט וסיבוס ישתפו פעולה נגד תן ביס

תן ביס שולטת בשני תחומים, כרטיסי הסעדה ומשלוחים. המתחרה שלה בראשונה היא סיבוס ובשנייה וולט. השתיים הכריזו על שיתוף פעולה שיקל עליהן את התחרות: מינואר יוכלו לקוחות סיבוס להזמין משלוח וטייק אווי (איסוף עצמי) באפליקציית וולט ממסעדות שלא היו זמינות בשירות בעבר, בתל אביב, הרצליה, רמת השרון, רמת גן וגבעתיים.

לקוחות סיבוס גם יוכלו לבחור בעת התשלום אם לשלם באמצעות חשבון הסיבוס שברשותם באמצעות אפליקציית וולט.

וולט הפינית פועלת בישראל מדצמבר 2018. ההא הצליחה לקצר את זמן המשלוחים מ-90 דקות בממוצע ל-31 דקות. אפליקציית המשלוחים שהתחילה רק בתל אביב הרחיבהה את פעילותה גם להרצליה וכפר שמריהו ולמקומות נוספים, וכיום היא עובדת עם יותר מ-500 מסעדות.

לדברי איתן לב טוב, מנכ"ל סיבוס "הסדר זה יאפשר לנו להביא חווית משתמש ושירות שונה בתכלית לשוק העסקי, שבמסגרתו נאפשר לעובדי חברות ליהנות ממגוון עצום של מסעדות. אני סמוך ובטוח ששיתוף הפעולה בין שתי החברות יציב סטנדרט שירות חדש לקהל העסקי בישראל".

מרי גלאי, מנכ"ל וולט ישראל, אמר" "שיתוף הפעולה הוא צעד משמעותי ופורץ דרך בתחום, שישדרג את הרגלי האכילה במגזר העסקי ויאפשר לעובדים הנהנים מסיבוס לקבל מנות מהמסעדות הכי טובות באזורם, לצד חוויית שירות איכותית. אנחנו שמחים להמשיך להוביל את מהפכת החדשנות בתחום המשלוחים בארץ ומבטיחים להמשיך להפתיע ולהביא את הטוב ביותר ללקוחות שלנו".

זהו שיתוף-פעולה ראשון מסוגו, שטרם התקיים במדינות אחרות בהן פועלות שתי החברות הללו. אם הוא יתברר כמוצלח, חברות-האם העולמיות עשויות לאמץ את המודל ולהרחיבו למדינות נוספות.

הפעילות הישראלית של המתחרה תן ביס כוללת 5,240 מסעדות, עם כ-247 אלף משתמשים פעילים בארבעת החודשים האחרונים של 2018. מניתוח שעשתה החברה בדוחותיה הכספיים סימנה החברה את גודל הפוטנציאל בשוק הישראלי – 6.5 מיליון איש בגילאי 15 ומעלה. עם זאת, החברה מעריכה כי נכון להיום רק 4% מהפוטנציאל הגלום בישראל ממומש.

וולט או תן ביס, איזה שירות משלוחים מהיר יותר, מה זול יותר

כמה עולה מנה במסעדת שף לעומת מסעדה רגילה

Takeaway.com ההולנדית תשלם 157 מיליון דולר עבור תן ביס; מכירה שנייה של תן ביס בתוך שנתיים